ترامپ، منفورترین رییس جمهور تاریخ آمریکا است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: در نظرسنجی های انجام شده از محبوبیت ترامپ کاسته شده تا جایی که از او به عنوان منفورترین رییس جمهور تاریخ آمریکا یاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در همایش اعتراض آمیز مردم شهرضا در پاسخ به اظهارات اخیر ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا، بیان کرد: سخنان ترامپ نشان داد که او فردی گستاخ و مغرور است و سخنان خود را با هوای نفس بیان می‌کند.

وی گفت: نظام سلطه آمریکا در عراق و سوریه و لبنان شکست خورده است به همین دلیل در برابر سپاه جبهه گیری کرده و علیه آن سخن می‌گوید.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: خود برتربینی رییس جمهور آمریکا و سایر سردمداران کشورهای استکباری به دلیل ضعف آنها و ترسی است که از ملتهای مبارزی همچون مردم ایران دارند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: در طول ۴۰ سال گذشته مردم ایران همواره قربانی تروریست بوده‌اند که بخش زیادی از آن از سوی دولتمردان آمریکایی به آنها تحمیل شده است.

وی ادامه داد: اظهارات ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا اتحاد ملت ایران را در برابر استکبار بیشتر کرد.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: در نظرسنجی های انجام شده از محبوبیت ترامپ کاسته شده تا جایی که از او به عنوان منفورترین رییس جمهور تاریخ آمریکا یاد می‌کنند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: کسی که به تعهدات بین المللی پایبند نیست برای مردم کشور خود نیز دستاوردی خواهد داشت به همین دلیل مردم کشورهای جهان اظهارات ترامپ را محکوم کردند.

موضع‌گیری‌های ترامپ بیش از همه برای مردم آمریکا مشکل ایجاد می‌کند

سمیه محمودی - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عنوان کرد: تصمیمات شتاب زده و به دور از آینده نگری ترامپ حتی ملت آمریکا و سیاستمداران این کشور را نیز به واکنش واداشته است.

وی گفت: سیاستمداران آمریکایی دسیسه‌های زیادی را به کار بردند تا ایران را به عنوان ناقض برجام معرفی کنند اما رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری دولت و تیم مذاکره کننده و اتحاد ملت باعث شد که از این مسئله جلوگیری شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: این معاهده بین ایران و آمریکا نبوده است که به صورت یک جانبه قابل فسخ باشد و حتی اگر اینگونه بود، باز هم با اقدامات رییس جمهور آمریکا، این کشور بیش از پیش به عنوان کشوری عهدشکن و غیرقابل اعتماد شناخته می‌شد.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهارات ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سخنانی بی اساس و خلاف واقع دانست و افزود: اگر قرار باشد عنوان تروریست بر قوای مسلح کشوری گذاشته شود، ارتش آمریکا بیش از دیگران به این عنوان شایسته است.

وی ادامه داد: توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بازدارنده و کاملا دفاعی است، دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر از نظر تسلیحاتی قدرتمند نباشیم، همیشه امکان تحمیل جنگ های دیگری علیه کشورمان وجود دارد.

کد خبر 324064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.