بررسی راه های تسهیل مراودات بانک شهر و شهرداری اصفهان

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک شهر در دیدار با شهردار اصفهان راه های همکاری و رفع مشکلات موجود را بررسی کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرعامل بانک شهر و اعضای هیأت مدیره بانک با شهردار اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.

قدرت الله نوروزی در حاشیه دیدار با مدیرعامل بانک شهر در خصوص این دیدار اظهار کرد: شهرداری اصفهان یکی از سهامداران بزرگ شهر به شمار می رود  و از سوی دیگر مراودات مالی متعدد و قراردادهایی با این بانک دارد که نیاز بود در این خصوص مذاکرات لازم به عمل آید تا تداوم اقدامات دیگر شهرداری با بانک شهر را تسهیل کنیم.

وی تصریح کرد: قرار شد از این پس تعامل میان بانک شهر و شهرداری بیشتر و بهتر از گذشته برقرار شود.  

حسین محمد پورزرندی پیرامون جلسه با شهردار اصفهان و نکات مطرح شده در این نشست اظهار کرد: نزدیک به ۸ درصد سهام بانک شهر به شهرداری و بخشی از پرسنل آن اختصاص دارد.

وی ادامه داد: نزدیک به سه سال است شهرداری اصفهان در حوزه های مختلفی چون مترو، اتوبوس های شهری و حمل و نقل، اوراق مشارکت و غیره فعال شده که این موارد می طلبید با شهردار اصفهان گفتگو داشته باشیم.

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه شهرداری ها با مشکلاتی از لحاظ مالی مواجه هستند، تصریح کرد: تفاهم شد از طریق ملک و سایر موارد بتوانیم این حساب ها را با شهرداری تسویه کنیم.

پورزرندی اضافه کرد: مشکلاتی نیز از نظر مالی در مورد خط ۴ مترو بوجود آمده بود که در دیدار با شهردار اصفهان برطرف شد و این خط می تواند با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه اصفهان از ظرفیت های گردشگری و تاریخی بسیاری برخوردار است،   تاکید کرد: با وجود این مزیت ها اقدامات بسیار خوبی در شهرداری اصفهان صورت گرفته است.


 

کد خبر 324013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.