برگزاری جشنواره سلامت زنان در کاشان

کاشان - جشنواره سلامت زنان با عنوان «زن قلب خانواده» به مدت یک هفته در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، در این جشنواره که به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی و از 27 مهرماه تا چهارم آبان‌ماه در این شهرستان برگزار می‌شود برنامه‌های مختلفی با محوریت موضوع بهداشت زنان پیش‌بینی شده است.
این جشنواره روز پنج شنبه با برپایی همایش اصلاح ساختار فیزیکی بدن در آمفی تئاتر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان آغاز  شده و در آخرین جمعه مهرماه با برگزاری پیاده‌روی و طبیعت‌گردی ویژه بانوان سراهای محله و دانشجویان ادامه می‌یابد.
کارگاه و غربالگری «سل و هپاتیت» و نیز «سرطان‌های شایع در زنان» در سومین روز در مدارس دخترانه و جامعه نابینایان و کم‌بینایان اجرا می‌شود و در ادامه در روز 30 مهرماه، کارگاه و غربالگری سل و هپاتیت با حضور دانش‌آموزان دختر شهرستان و کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت تغذیه در سرای محله شهدای حسن‌آباد برپا می‌شود.
نخستین روز آبان‌ماه، مدارس دخترانه میزبان کارگاه و غربالگری سل و هپاتیت بوده و کارگاه عوارض و بیماری‌های استخوانی و طرح پزشک متخصص رایگان در محله در مسجد سیدالشهدا اجرا می‌شود.
کارگاه خانواده بانشاط و سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت تغذیه نیز از جمله برنامه‌های ششمین روز جشنواره است که در سراهای محله شهیدان رضازاده و معمار و نیز فین بزرگ برگزار می‌شود.
کارگاه و غربالگری سرطان‌های شایع نیز در سوم آبان‌ماه در سرای محله شهید محتشمی پذیرای متقاضیان برای فراگیری نکات کاربردی و نیز انجام فرآیند پیشگیری در زمینه اینگونه بیماری‌های فراگیر است.
همایش اصول عمومی ماساژ نیز پایان‌بخش برنامه های جشنواره سلامت زنان در کاشان است که در صبح روز چهارم آبان‌ماه در آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.
به گزارش ایمنا، جشنواره سلامت زنان با عنوان "زن قلب" خانواده برگزار می‌شود.

کد خبر 323944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.