۷ نشان ایمنی و سلامت به محصولات اصفهان رسید

در همایش ملی روز جهانی غذا  نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو به عنوان یکی از معتبرترین نمادهای کیفیت فرآورده های غذایی به هفت شرکت اصفهانی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در همایش ملی روز جهانی غذا  با شعار جهانی این روز «تغییر آینده مهاجرت، سرمایه گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» و با محوریت تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء سلامت، با حضور وزیر محترم بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو، نمایندگان مجلس، فعالان صنایع غذایی و دیگر مسئولان مرتبط برگزار شد.

در این مراسم نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو به عنوان یکی از معتبرترین نمادهای کیفیت فرآورده های غذایی به محصولات و شرکت هایی که علاوه بر رعایت ضوابط معمول اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، گام های موثری در ارتقاء محصولات خود برداشته اند اهدا شد.

در این راستا معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با برپایی غرفه  نشان ایمنی و سلامت،  ۷محصول از اصفهان در این دوره نشان ایمنی و سلامت از سازمان غذا ودارو دریافت کرد.

شایان ذکر است در همایش سالجاری روز جهانی غذا تأکید ویژه ای بر تلاش و جایگاه مسئولین فنی شرکت ها به عنوان نمایندگان وزارت بهداشت که پاسدار و حافظ کیفیت و سلامت فرآورده های غذایی هستند وجود داشت.

کد خبر 323835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.