بانوان نطنزی به امر ورزش و نشاط اجتماعی بیشتر توجه کنند

نطنز-مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان نطنز گفت: هدف از بزرگداشت هفته تربیت بدنی و برگزاری این برنامه ها را علاقه مند سازی مردم و به خصوص بانوان شهرستان به امر ورزش، حفظ سلامت و نشاط اجتماعی خود و خانواده ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز اظهار کرد: به مناسبت روز تربیت بدنی و گرامیداشت هفته تربیت بدنی، برنامه های ویژه ورزشی برای بانوان در شهرستان پیش بینی شده است.

مریم لطفی نژاد با بیان اینکه باشگاه ایروبیک خواهران در هفته تربیت بدنی در بادرود افتتاح می شود، افزود: امسال برای نخستین بار در شهرستان نطنز شاهد افتتاح باشگاه ورزشی یوگا خواهیم بود.
وی به اجرای برنامه ها و مسابقات جذاب ورزشی برای بانوان در این هفته اشاره کرد و گفت: مسابقات والیبال، فوتسال، تیراندازی با تفنگ سیمیلاتور، تیراندازی با کمان، شطرنج، فوتبال دستی، ورزش های بومی محلی و طناب کشی در هفته تربیت بدنی در شهرستان برگزار می شود.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان نطنز اضافه کرد: مسابقات تکواندو، شنا، اسکیت و همایش اتومبیل رانی خانوادگی از جمله برنامه های مهیج برای حضور موثر بانوان ورزشکار شهرستان است که مسابقات شنا در رشته کرال سینه برای سنین ۱۲ سال به بالا و تیراندازی با کمان برای سنین ۱۵ سال به بالا و به همراه سه روز آموزش خواهد بود.

وی از اجرای برنامه هایی همچون غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و بازدیدهای ورزشکاران با مسئولان شهرستان در این هفته خبر داد و افزود: دیدار با فرماندار، امام جمعه، خانواده شهدای گرانقدر و بازدید از خانه سالمندان نطنز نیز در برنامه ها پیش بینی شده است.
لطفی نژاد هدف از بزرگداشت هفته تربیت بدنی و برگزاری این برنامه ها را علاقه مند سازی مردم و به خصوص بانوان شهرستان به امر ورزش، حفظ سلامت و نشاط اجتماعی خود و خانواده ها، پیش بینی و تهیه امکانات لازم برای انجام ورزش های گوناگون و ایجاد بسترهای مناسب برای ورزش بانوان شهرستان عنوان کرد.

کد خبر 323799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.