تازه‌واردی که آشناست

در حالی که برخی تیم‌های لیگ برتری هنوز توفیق بازی در نقش‌جهان را پیدا نکرده‌اند تیم تازه‌وارد پارس جنوبی در آستانه تجربه سومین دیدار خود در این ورزشگاه قرار دارد.

به گزارش ایمنا، ورزشگاه نقش‌جهان تا ۱۰ هفته ابتدایی لیگ شانزدهم نیز همچنان دور از دسترس سپاهان بود. به همین دلیل تیم اصفهانی از پدیده، استقلال خوزستان، پیکان، پرسپولیس و سیاه‌جامگان در ورزشگاه فولادشهر پذیرایی کرد. از این جمع، پدیده و استقلال خوزستان هنوز هم بازی در ورزشگاه نقش‌جهان را تجربه نکرده‌اند. پیکان فقط در یک دیدار دوستانه پیش از آغاز فصل این توفیق نصیبش شد و پرسپولیس و سیاه‌جامگان تازه در هفته‌های اخیر میهمان سپاهان در این استادیوم بوده‌اند.

تیم پارس جنوبی با سابقه تنها چند هفته حضور در لیگ برتر اما در آستانه سومین بازی خود در نقش‌جهان است. نماینده جم چهاردهم آبان ۹۵ در دیداری که افتتاحیه این ورزشگاه محسوب می‌شد از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان رفت. این تیم تازه‌وارد دومین میهمان سپاهان در لیگ هفدهم بود و در سومین هفته از لیگ برتر دومین تجربه خود را در نقش‌جهان پشت سر گذاشت. پس از کش و قوس‌های فراوان این ورزشگاه به عنوان محل برگزاری دیدار جمعه پیش رو با ذوب‌آهن از هفته دهم لیگ برتر تعیین شد تا پارس جنوبی ظرف کمتر از یک سال سه مرتبه در نقش‌جهان به میدان رفته باشد.

کد خبر 323783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.