آزادسازی فاز اول کمربندی شمالی خوراسگان به ۳۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: برای آزاد سازی فاز اول کمربندی شمالی خوراسگان ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت تحقق بودجه آزاد سازی این پروژه ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از الحاق خوارسگان به اصفهان پروژه های بی شماری برای پویایی و ارتقاء کیفیت زندگی در منطقه ۱۵ انجام شده است اما باید بپذیریم که یک منطقه تازه الحاق و تازه نفس از نظر شاخص های توسعه کالبدی، اجتماعی و اقتصادی تفاوت هایی را با سایر دیگر مناطق دارد.

در همین راستا شهرداری سعی دارد تا با اجرای پروژههای متعدد  این منطقه را از نظر امکانات با سایر مناطق برابر کنند تا عدالت اجتماعی در مناطق شهر یکسان شود بر این اساس احداث کمربند شمالی خوراسگان یکی از ابر پروژه های منطقه ۱۵ به شمار می رود که برای کاهش بار ترافیکی منطقه در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

با اجرای این پروژه خیابان های سطح منطقه به یکدیگر متصل،  عبور و مرور شهروندان تسهیل و ترافیک خیابان جی نیز کاهش مییابد.

همچنین با احداث کمربندی شمال خوراسگان افرادی که قصد عزیمت به باغ رضوان، میدان میوه و تره بار و شرق اصفهان را دارند به جای عبور از خیابان جی می توانند از کمربند شمالی اصفهان عبور کنند.

رضا مختاری مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: احداث کمربند شمالی خوراسگان یکی از ابر پروژه های منطقه است چرا که با اجرای این پروژه عبور مرور شهروندان تسهیل می یابد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در ۲ فاز اجرایی می شود، گفت:  هم اکنون آزادسازی فاز اول این پروژه از خیابان سلمان تا خیابان آقابابایی به طول ۳ کیلومتر و عرض ۴۵ متر در دست اجراست.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه آزاد سازی فاز اول این پروژه تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: برای آزادسازی این پروژه ۳۶ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که در صورت تحقق بودجه آزاد سازی این پروژه ادامه می یابد.

مختاری با تاکید براینکه شهرداری برای آزادسازی مابقی پروژه ها اقدام به شناسائی مالکان کرده است و جلسات کمیسیون معوض به صورت مستمر در منطقه جریان دارد و بیشتر آنها در شرف توافق است، اضافه کرد: همچنین اگر شهروندان همکاری های لازم را با شهرداری داشته باشند، به طور حتم آزادسازی این پروژه به زودی تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه برای عملیات اجرایی این فاز نیز ۱۴ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است، تاکید کرد: با اجرای این پروژه خیابان های الله اکبر، شهدای ابر، لاله ، شهدای ستار، اریسون و کنگاز به یکدیگر متصل می شود، همچنین در آینده عبور و مرور شهروندان به واسطه این کمربندی بسیار روان و ترافیک خیابان جی که یکی از خیابان های اصلی منطقه است، کاهش می یابد.

مدیر منطقه ۱۵شهرداری اصفهان با اشاره به فاز دوم کمربندی شمالی خوراسگان اظهارکرد: آزادسازی و عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه از خیابان سلمان تا پشت کارخانه قند پس از تکمیل احداث فاز اول پروژه انجام می شود.

کد خبر 323764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 777 IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    0 0
    عرض ان راکم نگیرید دوبرابر خیابان جی کفایت میکند
  • احمدلطیفی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    1 0
    خیلی ممنون از مدیر محترم شهرداری منتطقه15 وهمکاران محترمشان حداقل اگر امکان دارد تا زمان باز شدن مسیر یه فکری برای رعایت قوانین راهنمای ورانندگی درخیابان شهدای ستار انجام دهید چون خیلی از ساکنین این منطقه از رعایت نشدن حقوق شهروندی نگران هستند که چند مورد از اتفاقاتی که در این خیابان موجب نگرانی شده خدمتتان عرض می نمایم این خیابان شده پارکینگ کامیونها ومحل آموزش ماشینهای آموزش های رانندگی وجولان موتورسوار ها خصوصادرشبهاوالی آخر........