روابط عمومی قلب تپنده شهرداری است

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب تپنده شهرداری است، گفت: البته با کمک مردم این حوزه فعالیت های بهتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در جلسه تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان گفت: نقش روابط عمومی ها در این جلسه هم مشخص شد که هم می توانند خدمات را به مردم ارائه دهند و هم در افشاگری آنها نقش داشته باشند.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه این حوزه روابط عمومی قلب تپنده شهرداری است، گفت: البته با کمک مردم این حوزه فعالیت های بهتری خواهد داشت.
شهردار اصفهان تصریح کرد: رسانه ها باید بر اساس واقعیت عمل کنند در غیر این صورت شاهد فریب مردم و گسترش بی اعتمادی خواهیم بود، از این رو از شما در خواست دارم از حقیقت در ارائه اخبار فاصله نگیرید.
نوروزی با اشاره به هزینه های روابط عمومی گفت: بخشی از بودجه از عوارض مردمی است و بخشی هم دولتی است از این رو حوزه روابط عمومی باید در همه امور علاوه بر هماهنگی در مسائل مشترک، از کارهای تکراری و زائد که بعضی اوقات نیاز نیست، پرهیز کنند.
وی به شعار مشارکت جویی اشاره کرد و گفت: این مهم دو جانبه و حتی چند جانبه باید باشد و صرف ارتباط با مدیران شهرداری راه به جایی نمی برد از این رو باید با مردم هم ارتباط خوبی داشته باشیم.
نوروزی با اشاره به اینکه ما همه دوست داشتن و دوست داشته شدن را دوست داریم اذعان کرد: با این وجود این توجیهی برای این نیست که هر کاری کنیم.
وی در خصوص برنامه رسانه های شهرداری بیان کرد: در رسانه های شهرداری تنها نباید با شهردار و مدیران شهری گفتگو کرد بلکه باید با نخبگان شهر به گفتگو نشست.

نوروزی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی، روابط عمومی ها چنین جایگاهی نداشتند، اضافه کرد: آن زمان اگر کسی شهید می شد نهایتا با یک بلندگو این مهم اطلاع رسانی می شد، اما امروزه این حوزه بسیار زیبا و با خلاقیت امر اطلاع رسانی را دنبال می کند.
وی افزود: با دیدن پیشرفت چنین حوزه ای خوشحال می شوم، اما ای کاش سایر حوزه ها هم چنین پیشرفتی داشتند.

وی همچنین از مهندس باباصفری که از پیشکسوتان شهرداری است تشکر کرد و گفت: امیدواریم بر اساس ابلاغیه ای که به عنوان مشاور برای ایشان صادر شده، در مجموعه نهایت استفاده را از تجربیات این مدیر نمونه و فعال ببریم.
شهردار اصفهان ضمن تشکر از خدمات آقای باباصفری در پست مسئول دفتری طی دوسال گذشته، صرامی که به تازگی این مسئولیت را قبول کرده یکی از مدیران وزارت نفت خواند و گفت: در دیدار با یکی از دوستان اذعان کردند که آقای صرامی از مدیران موفق و برتر بوده اند و من برای حضور ایشان از مسئولان مافوقشان نیز تحقیق کرده ام، وی ۶۰ ماه به صورت داوطلبانه در جبهه های جنگ بودند و در دلسوزی ایشان نباید شک کرد.

کد خبر 323464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.