لزوم حرکت به سمت برنامه محوری/کاری کنیم تا حس تعلق مردم به شهر افزایش یابد

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تغییر بودجه شهرداری ها در حوزه ارتباطات باید نگاهی مبتنی بر افزایش بهره وری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی در مراسم تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان اظهارکرد: اعتقاد دارم که اداره کل ارتباطات شهرداری باید مسیر تغییر را بپیماید البته این بدین معنا نیست که اکنون در نقطه بدی قرار داریم. 
وی با اشاره به اینکه سیستم ها میل به بی نظمی دارند، افزود: برای از بین بردن این میل، سیستم ها به طور دائم نیاز به بهبود و تغییر دارند.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به تغییر بودجه شهرداری ها اشاره و اضافه کرد: از این رو باید در حوزه ارتباطات هم نگاهی مبتنی بر افزایش بهره وری داشته باشیم.

حجتی با اشاره به اینکه باید کار را درست انجام دهیم، گفت: این همان تفسیر بهره وری است و برای بهبود کارهای ارتباطی نیاز به اسناد معین داریم، البته شهرداری اصفهان خطوطی دارد که اداره کل ارتباطات هم باید همگام با این موضوع حرکت کند.

وی با بیان اینکه این اداره کل می تواند به همراهی سایر ادارات نقش محوری داشته باشد، اظهارکرد: تنها نباید به دنبال سرمایه گذار باشیم، بلکه باید در طراحی ها و کسب ایده ها مشارکت مردم را هم داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه محور فعالیت ها باید به صورت برنامه ریزی شده باشد، ادامه داد: باید قبل از برنامه ریزی از بازخورد برنامه های خود مطلع باشیم، باید به سمت ارتباط های دوسویه حرکت کنیم، البته زمان سخن گو بودن روابط عمومی ها و گوش دادن مردم گذشته است و این رویه باید برعکس شود.
حجتی با اشاره به اینکه باید کاری کنیم تا حس تعلق مردم به این شهر افزایش یابد گفت: این مهم به عهده اداره کل روابط عمومی است که با همدلی و تلاش همه، این مباحث محقق می شود.
وی با اشاره به اینکه در این اداره نگاه های سیاه و سفید نخواهیم داشت، عنوان کرد: بنده از مدیران تقاضا دارم دستان همدیگر را بگیریم و به هم کمک کنیم، امیدواریم بتوانیم این امانتی که از سوی مردم به ما سپرده شده را پاس داریم.

کد خبر 323456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.