دومین رویداد اسکیل آپ "دورهمی متخصصان فنی" برگزار می شود

دومین رویداد اسکیل آپ با عنوان دورهمی متخصصان فنی روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسکیل آپ رویدادی تخصصی در حوزه ی IT و فناوری است که در راستای افزایش دانش و مهارت متخصصین  و همچنین فراهم آوردن بستری مناسب برای هم افزایی و کمک به رشد این زیست بوم، هر ماه برگزار می شود.

«شبکه اجتماعی» مفهومی است که از اوایل قرن بیستم توسط دانشمندان حوزه مطالعات اجتماعی به کار گرفته شد. پس از ظهور وب ۲.۰ در اواخر سال ۱۹۹۹ میلادی، مفهوم جدیدی تحت عنوان «شبکه‌های اجتماعی برخط» شکل گرفت که به واسطه ماهیت وجودی و ویژگی‌هایی که ارائه می‌کرد، توانست ساز و کارهای زندگی بشر را دگرگون سازد.

" تحلیل شبکه‌های اجتماعی، چرا و چگونه؟"موضوع ارائه این ماه است. در این سمینار به مباحث مفهوم شبکه‌های اجتماعی برخط، تحلیل شبکه‌های اجتماعی برخط (OSNA)،  رویکردهای تحلیل، اهمیت و دلایل تحلیل، زمینه‌های کاربردی تحلیل‌ها و یک مثال جهان واقعی از تحلیل‌ها پرداخته می شود.

الهام حصارکی، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات گرایش مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی ارائه دهنده این کارگاه است. همچنین  "احمد طحانی" به بررسی "چگونه می‌توانیم به صورت خودآموز دانش خود را بالا ببریم " می پردازد.
این رویداد با حضور جمعی از متخصصین به منظور هم افزایی، مشورت و گفت و گو روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ در ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، برگزار می شود.
این رویداد با هدف افزایش سطح علمی و فنی علاقه‌مندان و کارشناسان حوزه‌ آی‌تی در اصفهان، ایجاد مرجعی برای دسترسی مدیران و فعالان صنعت نرم‌افزار به متخصصان و کارشناسان حوزهٔ آی‌تی، راهنمایی و خط دهی به نیروهای تازه‌کار برای پیدا کردن مسیر درست‌تر، ترویج فرهنگ و اشتراک‌گذاری دانش و آشنایی برنامه‌نویس‌ها، مدیر سیستم‌ها و اشتراک گذاری دست اوردهای آنها برگزار می شود علاوه بر اینکه آماتورها هم بتوانند با کمک افراد خبره در این حوزه راهنمایی بگیرند و شاید تیم‌سازی صورت گیرد.

گفنی است ثبت نام الزامی شرکت در این رویداد رایگان است. 

کد خبر 323441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.