پیکر مطهر شهید مدافع حرم احمد قنبری کشف و شناسایی شد+ تصاویر

پیکر مطهر روحانی شهید مدافع حرم پس از شناسایی و تشییع در نجف و کربلای معلی فردا وارد کشور می شود.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، پیکر پاک شهید مفقود الاثر مدافع حرم حجت الاسلام احمد قنبری پس از گذشت دو سال از زمان شهادت کشف و شناسایی شد.

مدافع حریم اهل بیت(ع) طلبه شهیداحمدقنبری که تاب ماندن در این دنیای خاکی را نداشت و با اینکه سال‌ها بود در انتظار پاداشی عظیم از نوع شهادت بود؛ عاقبت در مهرماه 94 از آسمان فلوجه به دیار باقی پر کشید و به قافله سرخ شهادت پیوست.

یکی از همرزمان این شهید بزرگوار در خصوص او می گوید: تمام دارائیش از مال دنیا یک چمدان قدیمی و چند دست لباس و تعدادی کتاب درسی حوزه بود که با خودش از نجف به سامرا آورده بود.

با جدیت و سماجتی که داشت به جمع بچه های حزب الله عراق پیوست و با اصرار زیاد توانستیم حدود ۱۰ روز او را به عنوان مربی عقیدتی و مترجم زبان عربی در آموزش نظامی در جمع خودمان نگه داریم؛ اما از آنجا که عاشق روبرو شدن و جهاد علیه تکفیری‌ها و داعشی‌ها بود تاب و قرار ماندن نداشت و پس از مدت کوتاهی به جمع رزمندگان در منطقه عملیاتی فلوجه عراق پیوست و از آنجا که با تهذیب نفس در مدت ۴ سال حضور در حوزه علمیه نجف اشرف خود را آماده پرواز و مستحق پریدن از این قفسه تنگ دنیا کرده بود، در اواسط مهرماه ۹۴ مزدش را گرفت و به جمع شهدای مدافع حرم آل الله پیوست.

شایان ذکر است: پیکر این شهید به همراه پیکر مطهر چهارده شهید در منطقه حراریات در غرب بیجی کشف و شناسایی شد.

پیکر مطهر شهید قنبری در حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت عباس علیهماالسلام تشییع شد.

کد خبر 323297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.