آثار اساتید آبرنگ اصفهان در گالری نقش قلم

نمایشگاهی از آثار اساتید نقاشی آبرنگ اصفهان در گالری نقش قلم برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، در این نمایشگاه آثاری از حسین هادی پور بروجنی، کورش اصلانی و احمد مطیع ارائه شده است.

حسین هادی پور بروجنی متولد سال ۱۳۴۹ شهرستان بروجن و دارای ۲۵ سال سابقه تدریس و آموزش دروس و کارگاه های نقاشی، طراحی، خوشنویسی است. برپایی بیش از ۲۴ نمایشگاه انفرادی در زمینه نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و گرافیک در سطح کشور و برپایی ۹۳ نمایشگاه از آثار هنرجویان در شهرهای مختلف کشور از فعالیت های هنری اوست

همچنین کوروش اصلانی، متولد ۱۳۵۱ است. در زمینه‌های مختلف نقاشی از جمله نقاشی آبرنگ روی گچ، مینیاتور، کاریکاتور و آبرنگ کار کرده است و هم‌اکنون مدرس نقاشی در اصفهان است. او کارشناسی صنایع دارد و بیش از ۲۰ سال است که به شکل حرفه‌ای نقاشی می‌کند و در ۸ سال گذشته به تدریس نقاشی در اصفهان مشغول بوه است. وی تاکنون در ۱۸ نمایشگاه انفرادی حضور داشته و شرکت در نمایشگاه‌های متعدد گروهی در داخل و خارج از کشور را در کارنامه هنری خود دارد. احمد مطیع نیز سال ۱۳۵۶ در شهر اصفهان متولد شد. وی دانش آموخته هنرستان هنرهای زیبای اصفهان است. او هنر نگارگری را زیر نظر اکبر مصری پور فراگرفت و رشته مینیاتور و آبرنگ را بعنوان رشته تخصصی دنبال کرد. احمد مطیع سال ۱۳۷۵ آموزشگاه هنرهای تجسمی طنین را تأسیس کرد و حدود ۲۰ سال است که در این زمینه تدریس دارد. وی سال ۱۳۷۷ از دانشگاه تربیت معلم اصفهان دانش آموخته شد و عضو انجمن هنری سه رخ و عضو مرکز توسعه هنرهای تجسمی ایران است و همچنین برگزاری نمایشگاه های مختلفی را در کارنامه خود دارد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۲۶ مهرماه ساعت ۱۷ تا ۲۱ به گالری نقش قلم، واقع در چهارباغ بالا(بعد از مجموعه کارگران)، کوچه ۲۳، بن بست میخک، پلاک ۲۶ مراجعه کنند.

کد خبر 323182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.