بهترین راه اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف است.

دهاقان – امام جمعه دهاقان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب وجود داشته است؛ گفت: بهترین راه اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ،حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه دهاقان،با بیان این مطلب اظهار داشت: ما از گزارش90روز فعالیت ترامپ که باید امشب به کنگره ارائه دهد اینگونه برداشت می کنیم که اگر چه وی به عنوان یک سیاستمدار بی حساب وکتاب معرفی شده اما در زمینه برجام حساب شده کار می کند و همانند دوران نبرد دفاع مقدس که دشمنان آتش تهیه می کردند تا آرامش مارا به هم زنند وبعد حمله اصلی شروع می شد، رییس جمهور آمریکا نیز همین گونه رفتار می نماید.

وی افزود: این بازی را آمریکا، اسراییل و اروپاییان با ما شروع کردند و به دلایل واهی احساس می کنند سرشان کلاه رفته است و در این بازی ترامپ نقش دیوانه و اروپا نقش عاقلان را ایفا می نمایند و می خواهند ایران را در صحنه نگه دارند.

خطیب نماز جمعه دهاقان ادامه داد:ترامپ امشب در این گزارش نعل وارونه خواهد زد و ما را مقصر نشان می دهد.

حجت الاسلام رضوانی در ادامه خطبه ها باتوجه به مساله اقتصاد مقاومتی،اذعان داشت:چهره دیگر اقتصاد مقاومتی همان استقلال است که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم شعار می دادند واگر کشوری نتواند خودرااداره کند نمی تواند درزمینه بین المللی فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب اسلامی نیز بوده است،گفت:رقابت کشور ها برای اشتغالزایی،تقویت پول و بنیه اقتصادی، ظرفیت های کلی خورد وکلان و...است که سعی می کنند گوش کشور های دیگر راببرند ودراین دنیایی که اطلاعات تبادل می شود وجاسوس ها نیز کار می کنند کار بسی مشکل است اما اکنون بهترین راه اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف می باشد که باید مورد توجه مردم ومسئولان قرار گیرد.

امام جمعه دهاقان باگلایه از وزارت نیرو در زمینه هدر روی انرژی های برق،گاز وآب،تصریح کرد:هم اکنون آب استحصالی ما قبل از اینکه به دست مردم برای مصرف برسد بین25تا40درصد هدر می رود واین همانند محصول کشاورزی است که قبل از فروش نصف آن به زمین بریزد ویا نابود شود.

حجت الاسلام رضوانی از صرفه جوی10میلیون متر مکعب گاز از سال گذشته تاکنون در دهاقان خبرداد واذعان داشت:متاسفانه گلخانه های ما که نماد اشتغالزایی هم هستند اما در زمینه سامانه های گرمایشی مدیریت خوبی ندارند واگر برنامه ریزی صحیح نشود به جز ضرر هیچ سودی نخواهند داشت.

وی افزود:در زمینه مدیریت خرید نیز باید حواسمان جمع باشد چرا که امروزه در جهیزیه وسیسمونی ها لوازمی خریداری می شود که نصف آنها هم هیچ کاربردی ندارند .

امام جمعه دهاقان،خاطر نشان کرد:تجمل گرا نبودن باعث می شود هزینه ها مدیریت شود وکسی محتاج کمک دیگران نشود.

کد خبر 323147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.