نقش پر رنگ خطوط ریلی در حمل بار مجتمع فولاد مبارکه/اتصال فولاد سبا به شبکه ریلی کشور

لنجان_مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: اعتبار اجرای این پروژه ریلی فولادسبا بالغ بر ۹۳۲ میلیارد ریال بوده است و امیدواریم با اجرای این پروژه تردد کامیون ها در جاده ها کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، بهرام سبحانی در آئین افتتاحیه فاز سوم کنار گذر غرب اصفهان در زرین شهر با بیان اینکه انجام پروژه های عمرانی یکی از رسالت های اجتماعی فولاد مبارکه است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه فولاد مبارکه در کشور و منطقه، این شرکت مسئولیتها و رسالتهای اجتماعی متعددی را نیز عهده دار شده و در حد توان در جای جای کشور و پیرامون خود کمکهایی ارائه کرده است.

وی کمک و انجام پروژه های عمرانی را یکی از رسالتهای اجتماعی فولاد مبارکه دانست و افزود: با توجه به استقرار واحدهای بزرگ صنعتی همچون فولاد مبارکه و فولادسبا در شهرستان کمک در اجرای چنین پروژه ای باعث خواهد شد کاهش حوادث جاده ای را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه بالغ بر ۵/۸ تن تولید فولاد در مجتمع فولاد مبارکه و فولادسبا تولید می کند که نیمی  این محصولات از طریق جاده به اقصی نقاط کشور منتقل می شود همچنین تردد بیش از ۱۴۰۰ سرویس ایاب و ذهاب کارگران این مجموعه در استان انجام می گیرد لذا افتتاح این پروژه بسیار تسهیل کنند اینگونه ترددها خواهد بود.

وی ادامه داد: پروژه دیگری که امروز افتتاح خواهد شد اتصال فولاد سبا به شبکه ریلی کشور است که در این پروژه علاوه بر اینکه مجموعه سبا باید سالیانه بالغ بر ۲/۵ تن مواد اولیه از معادن باید به این مجموعه حمل شود و چیزی حدود حداقل ۸۰۰ هزار تن محصولات خود را به اقصی نقاط کشور ارسال می کند بالغ بر ۱۶۰ هزار سرویس کامیون در سال حمل این محصولات و مواد اولیه را انجام می دهند که با افتتاح این طرح بالغ بر ۱۲۰ هزار سرویس کامیون کاهش یافته و از طریق ریل انجام می شود.

سبحانی اضافه کرد: در مسیر اجرای پروژه ایستگاه ریز را در زرین شهر احداث کردیم که ایستگاه باربری و مسافربری خواهد بود و اعتبار اجرای این پروژه تا فولادسبا بالغ بر ۹۳۲ میلیارد ریال بوده است و امیدواریم با اجرای این پروژه تردد کامیون ها در جاده ها کاهش پیدا کند.

کد خبر 323115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.