کرانچار: هر نتیجه‌ای غیر از برد سیاه‌جامگان، من و سپاهان را دچار مشکل می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برابر سیاه‌جامگان هر نتیجه‌ای غیر از برد، نه تنها تیم بلکه من را هم دچار مشکل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر پنجشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار کرد: در زمان تعطیلی لیگ برتر تیم را از نظر روحی و روانی مشاوره دادیم و در بازی با سیاه‌جامگان، هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی سپاهان رقم بخورد نه فقط برای تیم بلکه برای من مشکل ایجاد می‌شود.

وی افزود: مشکلاتی مانند محرومیت و مصدومیت بازیکنان را داریم. حسن جعفری را به دلیل محرومیت و عزت پورقاز را به دلیل مصدومیت نداریم و امیدوارم بازیکنان جایگزین موجب انسجام تیم شوند و کمک کنند بهتر کار کنیم.

خوب بازی کرده‌ایم و بد نتیجه گرفته‌ایم

کرانچار گفت: نتایج بدی کسب کرده‌ایم اما بازی‌های خوبی ارائه داده ایم. امیدوارم این بازی های خوب با کسب نتیجه همراه شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه تقریباً یک سوم از لیگ برتر سپری شده ولی در مدت اخیر بهبودی در عملکرد سپاهان ندیده‌ایم ادامه داد: از نظر بازی به خصوص بازیسازی، تملک توپ و انتقال از خطوط عقب به جلو بهبود داشته‌ایم اما با کسب نتیجه و گلزنی همراه نبوده است. همه شرایط اطراف تیم خوب است و باید تأثیر این شرایط را به صورت گلزنی و پیروزی ببینیم.

وی اظهار کرد: در این چهارده روز تمریناتی انجام دادیم و امیدواریم بهتر شویم. ما تنها مقابل پدیده بد بازی کردیم.

کرانچار در مورد اینکه هواداران تا چه زمانی به پای او صبر کنند بیان داشت: باید از هواداران تشکر کنم که نه فقط من بلکه بازیکنان را هم حمایت می‌کنند. امیدوارم از فردا با کسب نتیجه مناسب این حمایت را جبران کنم. من هم مثل همه هواداران غمگینم که نتیجه‌ای که سزاوار آن بودیم را نگرفته‌ایم اما انگیزه و دیدگاه مثبت خود را از دست نمی‌دهیم.

وی در مورد بازیکنان ملی‌پوش تیم بزرگسالان و تیم‌های پایه سپاهان گفت: پورقاز و آقایی را همیشه در اردوی تیم ملی داشته‌ایم. ساسان انصاری هم گاهی دعوت می‌شود و در لیست گسترده تیم ملی مهرداد محمدی را هم داریم. در رده‌های پایه هم بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم‌های ملی کمک کنند. نه فقط ما بلکه تمام مربیان باشگاه تلاش می‌کنند که بازیکنان خوبی نه تنها به سپاهان بلکه به فوتبال ایران تحویل دهند.

آماده تعامل با تیم بانوان سپاهان هستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد خبر حمایت باشگاه سپاهان از آینده‌سازان در لیگ برتر فوتبال بانوان و اینکه مربی این تیم گفته با کرانچار تعامل خواهد کرد تصریح کرد: بنا بر جلسه‌ای که داشتیم قرار شد در حد توانم به آنها کمک کنم. فوتبال بانوان ایران در جهان مطرح است و فوتبالیست‌های بانوی خوبی داریم.

امیدوارم شرایط برای حضور محرم نویدکیا در باشگاه مهیا شود

وی در مورد اینکه برای کمک مربیگری سپاهان صحبت از محرم نویدکیا بوده است بیان داشت: محرم اسطوره باشگاه است و شخصیت بزرگی دارد. چند بار با او صحبت کردم که نه فقط برای کادر فنی بلکه برای فعالیت در کادر باشگاه به ما کمک کند اما این اتفاق نیفتاده است. ای کاش شرایط برای آوردن محرم مهیا شود.

مردم اصفهان به آب و زاینده‌رود نیاز دارند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد خشکی زاینده‌رود تصریح کرد: شهر زیبای اصفهان صاحب رودخانه است و باید به آن ببالد. اصفهان زیبا و بزرگ بوده است و مردم آن نیاز به آب و زاینده‌رود دارند.

در پایان این نشست و به درخواست خبرنگار ایمنا زلاتکو کرانچار جمله «زاینده‌رود تشنه آب است» را مقابل دوربین به زبان فارسی بیان کرد.

کد خبر 323111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.