شهیدان والا مقام روحانیت، جان خود را فدا نمودند تا ارزش های متعالی اسلام زنده بماند

در بخشی از پیام آیت الله مظاهری آمده است:شهیدان والا مقام روحانیت، سرمایه بزرگ جان عاریت خود را در میدان آزمون دشوار الهی فدا و از عرصه درس و اجتهاد به ساحت دفاع و جهاد هجرت نمودند تا ارزش های متعالی اسلام زنده بماند و به بلای تزلزل و اضمحلال تدریجی گرفتار نگردد.

به گزارش ایمنا؛ آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه استان اصفهان، پیامی به کنگره شهدای روحانی استان اصفهان صادر کرد.

متن پیام آیت الله مظاهری به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که بار دیگر به توفیق الهی  یاد و خاطره مبارک صدها شهید و ایثارگر حوزه علیمه اصفهان تجدید می شود مناسبت شایسته ای است تا عهد خود را با آن مجاهدان راه حق تجدید نموده و یاد گرامی آنان را با تدبر و عبرت آموزی همراه نماییم.

شهیدان والا مقام روحانیت، سرمایه بزرگ جان عاریت خود را در میدان آزمون دشوار الهی فدا و از عرصه درس و اجتهاد به ساحت دفاع و جهاد هجرت نمودند تا ارزش های متعالی اسلام زنده بماند و به بلای تزلزل و اضمحلال تدریجی گرفتار نگردد.

اهمیت برجسته کار شایسته و عمل صالح آنان در این بود که با اقتدا به سید و سالار شهیدان پس از تشخیص وظیفه در انجام آن کوتاهی نکردند و با ایثار رسالت والای خود در پاسداری از حق و حقیقت را در لحظه مورد نیاز ایفا نمودند.
این درس بزرگ آن مجاهدان راه خداست که همواره ما را به شناخت صحیح و ظیفه و عمل خالصانه بدان در زمان مورد نیاز فرا می خواند و پیوسته به ما می آمورزد که ادای تکلیف پیوسته انسان ساز اخلاقی علاوه بر دانش و معرفت به استقامت و بصیرت نیازمند است.
از این حیث یاد شهیدان عزیز یادبود برترین فضیلت ها و خصایص انسانی است و یادواره های آنان برترین مجلس درس آموزی و عبرت اندوزی است و سلام و رحمت بی پایان خدا بر ارواح مطهر آنان و تفضل آنان بر خانواده های آنان باد.

کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان از صبح امروز در اصفهان با حضور مسئولان و روحانیون آغاز شده است.

کد خبر 323065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.