پروژه های نیمه تمام عمرانی شهر در نیمه اول سال به پایان رسید

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده پروژه های نیمه تمام عمرانی شهر از جمله تقاطع غیرهمسطح استقلال، تقاطع غیرهمسطح اشکاوند و پل فلزی تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر در برنامه تلویزیونی" اینجا اصفهان" اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شهرداری اصفهان توانست پروژه های نیمه تمام را در نیمه اول سالجاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی افزود: در این راستا تقاطع غیرهمسطح استقلال، تقاطع غیرهسطح شهید بالایی، تعریض پل فلزی و صدها پروژه کوچک در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در نیمه اول سالجاری به پایان و بهره برداری رسمی رسید.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان به زیباسازی این پروژه ها نیز توجه ویژه ای کرده است، عنوان کرد: در تقاطع غیرهمسطح استقلال زیباسازی منحصر بفردی اجرا شده است.

مظفر با اشاره به اینکه هرساله انجمن بتن ایران طرح های بتنی که در سطح کشور انجام می شود را بررسی و طرح برتر را انتخاب می کند، اضافه کرد: بر این اساس ابرپروژه استقلال به دلیل شکل ظاهری و سازه بتنی به عنوان بهترین طرح بتنی، انجمن بتن ایران انتخاب شد.

 وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند گفت: با احداث تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند نیز حدود ۲ کیلومتر از رینگ چهارم اجرایی شده است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به احداث دور برگردان تقاطع غیر همسطح اشکاوند تاکید کرد: این دور برگردان برای دسترسی مهمانانی که قصد دارند از مرکز همایش های بین المللی خارج و به سمت فروگاه حرکت کنند در دست اجرا قرار گرفت.

مظفر همچنین به پروژه مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای(مدظله العالی)  در دست اجراست و تاکنون ۶۶ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه محوطه سازی و سفت کاری سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی تکمیل شده است، ادامه داد: نازک کاری سالن های جنبی و پشتیبانی کننده و عملیات تاسیساتی آن نیز در دست اجراست.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۶ پروژه در دل مرکز همایش های بین المللی انجام می شود، گفت: نیروها برای اجرای این پروژه شبانه روزی در حال تلاش هستند.

مظفر اضافه کرد: با احداث این پروژه شهرهای مختلف کشور میتوانند سمینارهای خود را در این نمایشگاه برگزار و از امکانات بی نظیر این مکان استفاده کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه شهر اصفهان چندین سال است در حوزه مناسب سازی معابر و پیاده روها ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: نباید مانعی برای معلولان، جانبازان و حتی مادری که با کالسکه فرزند خود در جامعه حضور می یابد وجود داشته باشد از همین رو مناسب سازی پیاده روها و معابر سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون ۸ میلیارد تومان برای پیاده روسازی سطح شهر هزینه شده است، گفت: درسالجاری ۱۳ پیاده رو مناسب سازی و پیاده روسازی شده است، همچنین ساماندهی ۱۲ پیاده رو درسطح شهر در دست اجراست.

مظفر در ادامه با اشاره به اینکه آسفالت معابر شهر نیز در دست اجراست، خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت یکی از وظایف ذاتی شهرداری اصفهان است که باید تحت هرشرایطی این مهم را برای تسهیل عبور و مرور شهروندان انجام دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان ۳ کارخانه آسفالت در سازمان عمران مستقرکرده است، اظهارکرد: اکنون نیز آسفالت تولیدی از کارخانه های آسفالت سازمان عمران تولید و استفاده می شود.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شیفت شب روکش، درزگیری و لکه گیری آسفالت خیابان های اصلی شهر اجرا می شود، گفت: آسفالت خیابان های اصلی مناطق ۱۵ گانه شهرداری از ساعت ۲۴ تا ۵ صبح اجرا می شود.

مظفر افزود: آسفالت هزینه گرانی دارد از همین رو ترمیم آسفالت معابر اصلی در اولویت قرار دارد  و در صورتی که ترمیم آن امکان پذیر نباشد روکش آسفالت انجام می شود.

 وی با اشاره به اینکه آسفالت معابر فرعی سطح منطقه براساس درخواست های شهروندان انجام می شود و تاکنون نیز آسفالت اکثر معابر فرعی سطح شهر اجرا شده است، ادامه داد: تاکنون حدود ۱۲۰ هزارتن آسفالت در سطح شهر پخش شده است.

معاون عمران شهری با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی سطح شهر برای ارتقا خدمات به شهروندان و پویایی شهر انجام می شود، تصریح کرد: خوشبختانه شهروندان برای اجرای پروژه ها با شهرداری همکاری لازم را انجام می دهند.

کد خبر 322830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.