دشمنان سعی در بی‌اعتمادی مردم به قوه قضاییه دارند

لنجان_نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکایی ها در تدوین قانون کاتسا نسبت به تضعیف توان دفاعی،تسلیحاتی وضربه زدن به نیروهای مسلح مهین اسلامی اهتمام ورزیده ،لذا باید گفت ایران اسلامی نیز بایدآنقدر توان دفاعی خود را افزایش دهد که فکر اعمال چنین سیاستی از ذهن آمریکا بیرون بیاید.

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با اشاره به اظهارات اخیر علیه خانواده رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: طی یکسال گذشته دو مطلب در خصوص رئیس قوه قضائیه مطرح کردند که یکی از این مطالب به علت کج سلیقه گی یکی از همکاران ما آن هم شاید به دلیل سیاسی و یا جناحی برخورد کردن بود که مطرح کردند حساب های قوه قضائیه حساب شخصی قوه است.

وی افزود: در همان زمان نیز ما در جریان این مسئله بودیم و به این برادر عرض کردیم که این مسئله بحث حساب شخصی نیست و نهایتا این مهم باعث شد که قوه قضائیه و تعدادی از حقوق دانها صورت حساب ها و حق برداشت ها را به مجلس ارائه دادند و خود بنده نیز این صورت حساب ها را دیدم و شنیده های دیگران نیست و برای ما محرز شد حسابی در قوه قضائیه که به نام رئیس قوه باشد و ایشان چک از آن حساب بکشند نداریم.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آن زمان به این برادر هم گفتم که فوق ایرادی که شما می توانستید بگیرید این بود که برداشتی که قوه قضائیه می کند باید طبق قانون ابتدا به خزانه واریز و بعد از ان به حساب قوه قضائیه باز گردد.

وی اضافه کرد:البته این مسئله برای شورای حل اختلاف نیز وجود داشت و در قانون آمده بود محلی که وجوهی که از این محل دریافت می کنند به حساب خزانه واریز کنند که به دلیل آنکه عدد و رقم قابل توجه بود و باید باز می گشت تا آنها بتوانند حقوق و... را پرداخت کنند و از طرفی دولت تنها بخشی از آن را پرداخت کرده بود، یک فوریتی تصویب شد و در انجا آورده ایم پولهایی که از این جهت پرداخت می کنند دولت باید صد در صد تخصیص دهد و نمی تواند تنها بخشی از ان را تخصیص دهد.

کوهکن ادامه داد: طی روزهای گذشته نیزدر پروژه جدید بیگانگان شاهد مطرح کردن مطلبی بسیار بسیار تند بودیم که در این مطلب مطرح شده بود یکی از فرزندان رئیس قوه قضائیه جاسوس بوده و با سفارت انگلیس ارتباط داشته است .

وی عنوان کرد: کسانی که در جریان مسائل کشور هستند و به سیستم های نظارت و بررسی واقفند به خوبی می دانند که طرح چنین اتهاماتی نمی توانسته صحت داشته باشد و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به مسئولان نظام و همچنین تخریب قوه قضائیه هستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوب بخاطر دارم که چند ماه گذشته نیز عکسی از فردی با خودرو لامبورگینی در فضای مجازی منتشر و مطرح شد این عکس مربوط به فرزند برادر رئیس مجلس است و بنده این مسئله را خود بررسی کردم و مشخص شد این عکس مربوط به جوانی است که شباهتی با فرد ذکر شده داشته است و حتی در داخل کشور حضور ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در پروژه سعادت آباد نیز شایعات فراوانی را مطرح کردند و ۳ شبکه معاند همچون صدای آمریکا، VOA و... برنامه ای را ساختند که بنده و دونفر دیگر پولهای مردم را بردیم و... و هرکس از من سوال می کرد در پاسخ آنها می گفتم ساختمان کوثر وجود دارد بروید با کسانی که در آنجا حضور دارند صحبت کرده و سوال کنید تا به پاسخ خود برسید.

کوهکن اذعان کرد: فردی که در ساختمان کوثر سکونت دارد و اتفاقا شخصی تکنوکرات نیز هست به بنده گفت بنده قبل از این جریان به این شبکه ها اعتماد کامل داشتم اما وقتی در همین ساختمان برنامه این شبکه ها را دید به خانواده خود مطرح کردم من دیگر هیچ اعتمادی به برنامه های این شبکه ها ندارم چراکه اینها در خصوص پروژه ای صحبت می کنند که ما خودمان در یکی از واحد ساختمان کوثر سکونت داریم اما انها مطرح می کنند این ۳ نفر اموال مردم را بردند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم باید بدانند اینگونه نیست که فرزند مسئولان رها باشند و هرکاری دوست دارند انجام دهند بلکه زیر ذربین هستند و البته باید هم اینگونه باشند چراکه دام هایی برای این افراد پهن است که نظام باید در راستای صیانت مسئولان دفاع کند.

وی متذکر شد: مردم باید بدانند تمام مسائل مربوط فرزندان مسئولان رصد می شود تا چنانچه قرار است اتفاقی برای فرزند یکی از مسئولان رخ بدهد سیستمی که در حال نظارت است در همان ساعت های اول مطلع شده، تذکر داده و پیگیری لازم شود نه اینکه مطرح شود چندین ماه فرزند رئیس قوه قضائیه جاسوسی می کرده است.

کوهکن تاکید کرد: رئیس قوه قضائیه نیز مطرح کردند این شایعات در حدی است که ارزش پاسخ دادن ندارد اما باید به این مهم توجه داشت که اگر انصاف به خرج دهیم قوه قضائیه در کشور ما که البته در گذشته نیز این چنین مرسوم نبود در برخورد با متخلفینی که منسوب به مسئولان هستند بسیار جدی بوده و از مواضع قانونی خود کوتاه نیامده است.

وی تصریح کرد: امروز قوه قضائیه معاون اول رئیس جمهور قبلی را دستگیر و محاکمه می کند، اخیرا برادر معاون اول رئیس جمهور را بازداشت کرده و باید توجه داشت یک طرف سکه این است که برخی افراد مطرح کنند که این افراد می بردند و ... اما باید ان روی سکه را نیز دید که اگر برادر معاون اول رئیس جمهور به هر جهت تخلفی کرد پشت پرده ننشسته و بر روی آن سرپوش بگذارند بلکه برخورد قاطع با او انجام می گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: البته زمانی که اظهارات علیه خانواده رئیس قوه قضائیه مطرح شد ما نه اصل را بر این گذاشتیم که دروغ است و نه اصل را بر این گذاشتیم که واقعیت است و پس از انجام بررسی های لازم این نتیجه حاصل شد که این مسئله تنها تهمتی پوچ است.

وی در ادامه با اشاره به قانون کاتسا گفت: موضوعات مختلفی مانند ایجاد تحریم به دلیل حمایت از تروریسم، نقض حقوق بشر و اعمال تحریم های بیشتر در پاسخ به برنامه موشک های بالستیک در نظر گرفته شده که همه آنها به نوعی بهانه جویی برای اتخاذ سیاست های خصمانه علیه ایران اسلامی بوده است.

کوهکن تصریح کرد: باید به این مهم توجهی جدی داشت که مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و تصویب قانون کاتسا در مجلس نمایندگان آمریکا بیانگر این مهم است و باید توجه داشت ایالات متحده آمریکا از هر ابزاری استفاده خواهد کرد تا تحریم هایی فراتر از برجام را علیه کایران اسلامی اعمال کند.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت آمریکایی ها در تدوین قانون کاتسا نسبت به تضعیف توان دفاعی، تسلیحاتی و ضربه زدن به نیروهای مسلح مهین اسلامی اهتمام ورزیده اند، لذا باید گفت ایران اسلامی نیز باید آنقدر توان دفاعی خود را افزایش دهد که فکر اعمال چنین سیاستی از ذهن  ایالات متحده آمریکا بیرون بیاید.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قانون کاتسا جهت گیری مشخصی در راستای تضعیف جمهوری اسلامی ایران دارد و باید گفت همه روسای جمهور آمریکا از جمله ترامپ به دنبال از بین بردن کشورمان هستند لذا مسئولان کشور باید در برابر اعمال قوانین مانند کاتسا نسخه های برخورد کوتاه مدت و دراز مدت درنظر گرفته بگیرند تا آنها نتوانند اهدافشان را محقق کنند.

کد خبر 322714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.