وقتی جای موجر و مستأجر عوض شد

در شرایطی که ذوبی‌ها سنگین بودن اجاره بازی در ورزشگاه نقش جهان را دلیل احتمال انتقال دیدارهای خانگی‌شان به خارج از اصفهان دانسته‌اند، سپاهانی‌ها هم مبلغ اجاره بازی در ورزشگاه فولادشهر را به همشهری خود یادآوری می‌کنند.

به گزارش ایمنا، پس از آغاز عملیات جایگزینی چمن ورزشگاه فولادشهر، مدیران ذوب‌آهن به این دلیل از احتمال انتقال ۲ دیدار آینده خانگی خود به شهر قم خبر داده‌اند که توان پرداخت هزینه اجاره سنگین ورزشگاه بزرگ نقش جهان را ندارند.

طبق اعلام ذوبی‌ها، باشگاه همشهری برای برگزاری هر مسابقه از لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان خواهان دریافت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان شده است. سپاهانی‌ها اما این ارقام را تأیید نکرده‌اند.

بحث بازی کردن یا نکردن ذوب‌آهن در نقش جهان در حالی به محل بحث بدل شده است که تا پیش از بازگشایی مجدد این ورزشگاه سپاهان نزدیک به یک دهه دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در استادیوم اختصاصی ذوب‌آهن برگزار می‌کرد. اما بازی در ورزشگاه فولادشهر هم برای سپاهان کم‌هزینه نبود و طبق ادعای قائم مقام باشگاه آنها برای هر مسابقه بین ۵۶ تا ۷۰ میلیون به حساب ذوبی‌ها واریز می‌کردند.

کد خبر 322638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.