حجم پروژه های شهری افتتاح شده در اصفهان رکوردی در مدیریت شهری است

شهردارسابق اصفهان درآئین معارفه شهردارجدید گفت: از تیر ۹۴ تا کنون بیش از ١١٨٠پروژه عمرانی و شهری در اصفهان به انجام رسیده که در نوع خود رکوردی در اجرای طرح های شهری محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار نوجوان  خبرگزاری ایمنا مهدی جمالی نژاد در آیین تکریم و معارفه شهردارجدید اصفهان گفت:اجرای برنامه هر هفته چند افتتاح کار سختی بود و کثرت پروژه های  افتتاح شده در نوع خود یک رکورد جدید در مدیریت شهری محسوب می شد

وی تصریح کرد: البته با مشارکت و همدلی صمیمانه معتمدین محلات، مردم و مدیران دستگاه های اجرایی و همه دلسوزان اصفهان این طرح آغاز و به عمران شهری اصفهان سرعت بخشیده شد.

جمالی نژاد افزود:انجام ۱۱۸۰پروژه عمرانی در یک بازه زمانی کوتاه، نشان دهنده سخت کوشی کارمندان خدوم شهرداری و همکاری صمیمانه مردم اصفهان و مدیران دستگاه های اجرایی، حفاظتی و انتظامی شهر اصفهان بوده است.

وی خاطر نشان کرد:اقدامات انجام شده در شهرداری اصفهان و در طی مدتی که بنده شهردار اصفهان بودم، نیازمند کار تیمی بسیار قوی بود که این اقدامات با مشارکت بیش از ۲۰۰ مدیر و مسئول شهری انجام گرفت.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید و همه زحمتکشان عرصه مدیریت شهری اصفهان، ۲ سال خدمت خود به عنوان شهردار اصفهان را افتخاری بزرگ و دوست داشتنی عنوان کرد.

خبرنگار نوجوان

فاطمه کفعمی 

#خبر دار 

کد خبر 322413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.