شهر گنبدهای فیروزه ای  تشنه توسعه انسانی است

ناهید تاج الدین: توسعه پایدار در اصفهان بیش از هر چیز نیازمند توسعه انسانی  و تحرک فرهنگی در شهر است، امیدوارم استفاده از ظرفیت های زنان و جوانان در دستور کار شهردار جدید اصفهان قرار بگیرد.

خبرگزاری ایمنا- گروه سیاسی-  ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، صدور حکم دکتر نوروزی به عنوان شهردار جدید اصفهان را به وی تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

به نام خداوند عمران و آبادانی

سرانجام با پایان یافتن مراحل قانونی، حکم شهردار منتخب اصفهان صادر گردید و اراده عمومی در مدیریت شهری تجلی پیدا کرد.  شهردار  «شهر امید»  از فردا کار خود را شروع خواهد کرد و بار مسئولیت سنگین توسعه  اصفهان را بدوش خواهد کشید. شهر گنبدهای فیروزه ای  تشنه توسعه است و ظرفیت های  معطل مانده این شهر صرفا ظرفیت های عمرانی نیست بلکه بیشتر از آن ظرفیت های انسانی ست ...

استفاده از همه این ظرفیت ها بالاخص ظرفیت های زنان و جوانان در راستای تحقق قانون برنامه ششم امروز نه تنها یک اختیار بلکه یک الزام بوده  و امید است  در دستور کار شهردار جدید اصفهان نیز قرار گیرد. بی تردید توسعه پایدار در اصفهان بیش از هر چیز نیازمند توسعه انسانی  و تحرک فرهنگی در شهر است. اینجانب ناهید تاج الدین نماینده مردم عزتمند اصفهان ، این حسن انتخاب و  تجلی اراده عمومی را در مدیریت شهری خدمت جناب آقای دکتر نوروزی تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و کامیابی برای شهردار جدید اصفهان دارم .

ناهید تاج الدین

٩٦/٧/١١

کد خبر 321993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.