اقتصادمقاومتی به معنای واقعی در فولاد مبارکه عملیاتی شده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به حجم اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم فولاد مبارکه، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در این شرکت عظیم صنعتی عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، حیدرعلی عابدی در بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: بازدید حضوری از خطوط تولید این شرکت و خروجی عملکرد کارکنان آن باعث دلگرمی هر ایرانی می شود.

وی افزود: بسیاری از شرکت ها در شرایط اقتصادی فعلی خروجی مناسبی ندارند، اما مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه با برنامه ریزی خوب و تلاش مستمر خود در حال افزایش تولید هستند تا هم بازارهای داخلی را تامین کنند و هم در عرصه صادرات کشور نقش آفرینی کنند.

عابدی با تاکید بر تأثیر مثبت فولاد مبارکه بر رشد اقتصادی کشور گفت: به جرأت می توان گفت که چنین مجتمعی با تولید محصولات با کیفیت و متنوع تولید در این حد و ایجاد اشتغال گسترده، در خاورمیانه وجود ندارد.

این نماینده مجلس گفت: برای خروج از رکود و رسیدن به تحول و توسعۀ کارآمد، به کارخانه های مشابه فولاد مبارکۀ اصفهان نیاز داریم.

عابدی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه یک صنعت و افتخار ملی است اظهار کرد:عده ای دانسته یا ندانسته مباحثی را علیه صنایع اصفهان مطرح می کنند که به نوعی خارج از انصاف است.

وی افزود: فولاد مبارکه به ازای تولید بیش از ۶ میلیون تن فولاد فقط ۲۵ میلیون مترمکعب در سال مصرف آب دارد و حجم زیادی ارزش افزوده، اشتغال زایی و توسعه اقتصادی ایجاد کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات زیست محیطی گسترده فولاد مبارکه و نصب تجهیزات به روز در این زمینه، باید اطلاع رسانی شود افزود:هرگونه نگرانی در این رابطه با اطلاع رسانی شفاف و مناسب برطرف می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت در راه اندازی چرخ صنایع بالادست و پائین دست و ایجاد حجم اشتغال موجود نقش مهمی بر عهده دارد گفت: حفظ این صنعت و سایر صنایع مشابه با توجه به مشکلاتی که در مسیر اشتغالزایی کشور وجود دارد، امری ضروری و برای اقتصاد کشور حیاتی است.

عابدی با بیان اینکه حمایت از فولاد مبارکه و صنایع مشابه برای اقتصاد کشور حیاتی است گفت: باید با حمایت خود از مدیریت و کارکنان این شرکت، آنها را تشویق کنیم تا همچنان به توسعه صنعت استان و کشور همت گمارند.

وی با ابراز خرسندی از سرمایه گذاری های فولاد مبارکه در امر کاهش و بهبود مصرف آب در این شرکت یادآور شد: فولاد مبارکه صدها میلیارد تومان در فرآیندهای مرتبط با بازچرخانی و تصفیۀ آب در شرکت هزینه کرده و موجب کاهش مصرف آب در خطوط تولید شده است.

عابدی با تاکید بر اینکه ما برای حمایت تمام قد از فولاد مبارکه در هم زمینه ها آمادگی کامل را داریم تصریح کرد: از مدیریت این شرکت هم انتظار داریم همانگونه که در بسیاری از موضوعات اجتماعی مسئولیت شناسی دارند در مورد حل مشکل آب در اصفهان هم مشارکت موثری داشته باشد.

دیگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید از آمادگی کافی نمایندگان مجلس برای حل مشکلات فولاد مبارکه خبر داد و افزود: آماده ایم تا با کمک سایر همکاران و نماینده مردم شهرستان مبارکه و با همیاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت حل مشکلات صنعت فولاد کشورگام برداریم.

ناهید تاج الدین با ابراز خوشحالی از حضور در فولاد مبارکه و مشاهده عملکرد کارکنان این شرکت گفت: با حضور صنایع مادر در اصفهان، این استان به قطب صنعتی کشور مبدل شده است.

وی گفت: بسیاری از استان ها و صنایع در شرایط رکود اقتصادی دچار مشکل شده اند اما فولاد مبارکه در این شرایط با مدیریت صحیح و عملکرد خوب کارکنان خود همچنان موجب حرکت صنعت در استان و کشور شده و سودمند و فعال باقی مانده است.

تاج الدین افزود: از فولاد مبارکه انتظار داریم همان گونه که کارهای خوبی در زمینه توسعه صنعت و اشتغالزایی استان و کشور انجام داده، در زمینه کمک به توسعه اجتماعی و فرهنگی و به ثمر رساندن طرح های مربوط به آب هم نقش آفرینی کند.

کد خبر 321284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.