واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان به فیلم منتشرشده در مورد جاده ورزشگاه نقش‌جهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخاباتی هیأت هاکی گریزی هم به مصاحبه چند ماه قبل خود در مورد سقف ورزشگاه نقش‌جهان و فیلم منتشرشده از سوی یک هوادار در مورد راه دسترسی به این ورزشگاه زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی زادهوش پیشکسوت ورزش اصفهان و سرپرست فقید هیأت هاکی استان اظهار کرد: از حمید جمالی که امروز به عنوان رییس هیأت هاکی استان انتخاب شد انتظار دارم هرچه زودتر جلسه‌ای با روسای هیأت‌های شهرستانی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار کند و از تمام افراد توانمند کمک بگیرد تا در هر شهرستان استان یک هیأت هاکی داشته باشیم. همچنین از پژمان سلطانی دیگر کاندیدای انتخابات هیأت هاکی و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم.

وی افزود: انتظار از حمید جمالی به عنوان مسئول امور باشگاه‌ها این است که چند باشگاه از حدود ۱۲۰۰ باشگاه استان را تشویق به فعالیت در رشته هاکی و حمایت از این ورزش کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه وظیفه این اداره‌کل سیاست‌گذاری در ورزش است، ادامه داد: در چهار سال گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شدیم. در گذشته بالغ بر ۴۰۰ باشگاه مجوزدار و ثبت‌شده داشتیم ولی در حال حاضر به حدود ۱۲۰۰ باشگاه رسیده‌ایم و اگر خداوند همین یک کار را از من قبول کند برای من کفایت می‌کند. اگر هر باشگاه یک مدیر مرد و یک مدیر زن، یک مربی مرد و یک مربی زن و یک کارگر خدماتی داشته باشد، حدود سه تا چهار هزار نفر در استان را به کاری گمارده‌ایم که ارمغان آن سلامتی و شادابی برای جامعه است.

به صحبت‌های افرادی که کارشان فقط انتقاد کردن است گوش نکنید!

سلطان‌حسینی گفت: به صحبت‌های افرادی که کارشان فقط و فقط انتقاد کردن است گوش نکنید! چند روز پیش فیلمی از یک شخص که در حال راه رفتن در میان مزرعه‌های اطراف ورزشگاه نقش‌جهان است در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که آن فرد می‌گوید این راه ورزشگاه نقش‌جهان است. در صورتی که خود اصحاب رسانه هر بار از راه اصلی که AFC آن را تایید کرده است، به ورزشگاه تردد می‌کنند. نمایندگان AFC هشت بار از این راه بازدید کردند. اما متأسفانه این فیلم در فضای مجازی پخش شد و برخی هم کامنت‌هایی گذاشتند مبنی بر اینکه «خداوند دروغگو را رسوا کرد و دیدید که ورزشگاه نقش‌جهان راه ندارد.» بالاخره منافع برخی با افتتاح نقش‌جهان قطع شد.

وی اضافه کرد: هفته گذشته و بعد از سه سال پیگیری و تلاش، حکمی برای یکی از زمین‌خواران ورزشگاه نقش‌جهان گرفتیم و حدود ۶۲۷ هزار متر مربع زمین را که تملک دولت را باطل کرده بود از او پس گرفتیم که ارزش این زمین‌ها صدها میلیارد تومان است اما هیچگاه در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع پرداخته نمی‌شود. دوستان تنها می‌گویند ورزش اصفهان تعطیل شد یا فلان باشگاه تیم لیگ برتری خود را منحل کرد؛ درست می‌گویند ولی برای مثال سال گذشته باشگاه سپاهان اسپانسر تیم‌های کبدی، تیراندازی با کمان، والیبال نشسته و ووشو در لیگ برتر شده است.

برخی منتقدان از رنگ کردن دیوار خانه خود هم عاجزند

مدیرکل ورزش و جوانان استان خطاب به حمید جمالی رییس منتخب هیأت هاکی استان گفت: شما موظف هستید کار خودتان را انجام دهید و اگر نشستید تا مردم از شما تعریف یا انتقاد کنند بدانید آن روز، روز توقف شما است. فکر نمی‌کنم افرادی که این انتقادات را مطرح می‌کنند تا به حال توانسته باشند در خانه خود یک دیوار ۲ متر در ۲ متر را رنگ کنند!

سلطان‌حسینی بیان داشت: یک شب به همراه خادم و عفراتی رییس کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و جوانان در ساعت دوازده یا یک بامداد وارد ورزشگاه نقش‌جهان شدیم و ۴۰۰ نفر در حال کار کردن زیر پروژکتور بودند ولی هیچ کس این موارد را ندید.

وی افزود: پس اگر رییس هیأت هاکی بخواهد از اینطور انتقادات ناراحت شود باید همین امروز که از مجمع خارج شد استعفا دهد اما از حمید جمالی انتظار دارم سال آینده چه من مدیرکل باشم یا نباشم، اگر زنده بودم به دانشگاه بیایی و به من بگویی من هیأت هاکی ۲۴ شهرستان استان را فعال کردم و تیم‌هایشان در لیگ استان شرکت کردند. پژمان سلطانی دیگر کاندیدای ریاست هیأت هاکی را هم به عنوان یک خبرنگار صادق قبول دارم و همیشه اخبار ورزش اصفهان را در اختیار او گذاشته‌ام و از برخی مسئولان هیأت‌ها درخواست کردم از ظرفیت وی استفاده کنند و امیدوارم جمالی هم از ظرفیت او استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: دیر یا زود این مسئولیت را واگذار می‌کنم و می‌روم. تا همین هفته گذشته عباس یزدان‌پناه رییس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان در بین ما بود و امروز نیست. آن مرحوم با تأسیس ۲ خیریه، بیش از هزار خانواده را سرپرستی می‌کرد که هیچ‌کس به آنها توجه نمی‌کرد و دعای خیر این افراد پشت سر آن مرحوم است.

خبرنگاران از جاده اصلی بروند و نگویند نقش‌جهان جاده ندارد!

سلطان‌حسینی اظهار کرد: تک تک روسای هیأت‌های ورزشی موفقیت‌هایی داشته و باعث رشد ورزش اصفهان شده‌اند اما دید برخی افراد این است که مثلاً در مورد خواهران ووشوکار منصوریان که در ایران و جهان شناخته شده هستند، می‌گویند همه ورزش استان در این سه خواهر سمیرمی خلاصه شده است و یا وقتی به لنجان یا کاشان می‌رویم می‌گویند همه ورزش استان در سهراب مرادی (وزنه‌بردار قهرمان المپیک) یا امیر غفور (ملی‌پوش کاشانی والیبال) خلاصه شده است. اما اینطور نیست و استان اصفهان پر است از ورزشکارانی که با زحمات خود و روسای هیأت‌ها و اخبار درستی که نزدیک به ۹۹ درصد از اصحاب رسانه اصفهان منتشر می‌کنند، رشد کرده‌اند. از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم از جاده اصلی به ورزشگاه نقش‌جهان بروند و اگر فیلمی هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، اینطور نقل کنند که شرایط به این شکل نیست و ورزشگاه یک جاده اتوبان دارد.

وی به مصاحبه مدتی قبل خود در مورد سقف ورزشگاه نقش‌جهان اشاره کرد و با بیان اینکه سال‌ها تحلیل رسانه تدریس کرده است ادامه داد: اینطور نباشد که من به یک خانم خبرنگار بگویم چادر سقف ورزشگاه نقش‌جهان خریداری شده و در حال دوخت است و مسابقات هم در شب در حال برگزاری است ولی طوری بنویسد که مدیرکل ورزش و جوانان استان گفته مردم اصفهان سقف نمی‌خواهند.

کد خبر 321200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.