تامین اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی محرم/برنج با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: مطابق سال های گذشته با توجه به افزایش تقاضا برخی اقلام در ایام محرم، سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اقدام به عرضه اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی با نرخی مصوب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا فرهاد حاجی‌مرادی پیرامون همکاری با هیئت های مذهبی استان برای برگزاری هر چه بهتر مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله(ع)، اظهار داشت: بر طبق سنوات گذشته با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام در این ایام، سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان به عرضه اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این خصوص شکر به میزان نامحدود و با قیمت‌های مصوب درب کارخانه ۲۵۲۰ تومان و مصرف کننده ۲۸۵۵ تومان به هیئت‌های مذهبی در سراسر استان عرضه می‌شود و هیچ محدودیتی در توزیع این محصول وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: همچنین برنج به میزان لازم و با قیمت‌های مصوب ۴۰۵۰ تا ۴۱۲۰ تومان ستاد تنظیم بازار، بر اساس سهمیه اعلامی در اختیار هیئت‌های مذهبی دارای مجوز و مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مرغ و گوشت منجمد نیز بدون محدودیت و با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

حاجی مرادی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی تمامی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به هیئت‌های مذهبی در این ایام انجام می‌دهد، اظهار داشت: عرضه اقلام مورد نیاز هیئت‌ها از ۲۷ شهریورماه آغاز شده و بر اساس زمان‌بندی تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: خوشبختانه تمام اقلام به میزان کافی موجود است و هیچ نگرانی از بابت کمبود وجود ندارد، البته نکته مهم این‌ است که توزیع اقلام تنها مربوط به هیئت‌های دارای مجوز خواهد بود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در خصوص برنامه‌های مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان برای اربعین نیز، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های شکل گرفته، این آمادگی وجود دارد که شکر به میزان نامحدود در اختیار موکب‌های استان قرار گیرد.

کد خبر 320950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.