سرفاصله زمانی حرکت مترو کاهش می یابد

سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان و حومه گفت: قرار است طی ۲ هفته آینده با راه‌اندازی تونل شرقی خط یک قطارشهری اصفهان، سرفاصله زمانی مترو کاهش پیدا کند تا زمینه استفاده بیشتر مردم از آن فراهم شود.

به گزارش ایمنا، محمد نورصالحی با اشاره به اهمیت استفاده مردم از مترو اظهار کرد: مسافرگیری قطارشهری اصفهان از مرداد امسال در مسیر تختی تا آزادی صورت گرفته و شهروندان اصفهان از آن زمان تاکنون به خوبی از این حمل و نقل نوین استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهر امسال، مدت زمان بهره‌برداری مترو به ۱۳ ساعت در روز می‌رسد، خاطرنشان کرد: از روز شنبه مدت زمان بهره‌برداری مترو به ۱۳ ساعت در روز رسیده و این موضوع زمینه استفاده بیش از حد مسافران را فراهم کرده است.

سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: قرار است طی ۲ هفته آینده با راه‌اندازی تونل شرقی خط یک قطارشهری اصفهان، سرفاصله زمانی مترو کاهش پیدا کند تا زمینه استفاده بیشتر مردم از آن فراهم شود.

نورصالحی اضافه کرد: با فعالیت‌های تبلیغی صورت گرفته تلاش ما بر این است که دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و اقشار مختلف مردم بیش از گذشته از این حمل و نقل پاک استفاده کنند تا این موضوع زمینه کاهش بار ترافیکی مسیر خط یک را فراهم کند.

کد خبر 320802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.