تعداد مسافران مترو به بیش از ۱۰ هزار نفر در روز رسید

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی اصفهان گفت: با افزایش زمان فعالیت متروی اصفهان از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹:۳۰ تعداد مسافران به ۱۰ هزار و ۲۵۰ نفر در روز رسید.

علیرضا فاتحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تا روز پنجشنبه هفته گذشته تعداد مسافران مترو در اصفهان ۶ هزار مسافر بود که بهای بلیط برای جابه‌جایی هر مسافر ۵۰۰ تومان دریافت می‌شد اما پس از رأی‌گیری در شورای شهر قرار شد تا ۲ هفته ابتدای مهرماه مترو به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته با افزایش زمان فعالیت متروی اصفهان از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح  تا ۱۹:۳۰ تعداد مسافران به ۱۰ هزار و ۲۵۰ رسید،  افزود: هدف از افزایش ساعات کاری مترو آشنایی بیشتر شهروندان و استفاده بیشتر دانش آموزان و دانشجویان از این وسیله حمل و نقل پاک برای رفت و آمد به مدارس و دانشگاه است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی اصفهان گفت: با افزایش ساعات کاری متروی اصفهان، ترافیک مسیر شمال به جنوب کلان‌شهر روان تر می شود.

فاتحی خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و تشویق و ترغیب شهروندان برای استفاده از مترو، لایحه دوفوریتی در خصوص رایگان شدن ۱۵ روزه بلیت متروی اصفهان به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

وی اظهارکرد: با بهره‌برداری از فاز اول، دوم و بخش نخست فاز سوم خط یک متروی اصفهان، هم‌اکنون ۱۶ کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس در خیابان امام حمینی(ره) تا آزادی در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.
خط یک متروی اصفهان از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا و تختی، هم‌اکنون در ایستگاه‌های سی و سه پل، شریعتی و آزادی نیز به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

کد خبر 320780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.