ایجاد فضایی توام با آرامش در کتابخانه های شهر

مدیر کتابخانه های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس کلیه سالن های مطالعه و کتابخانه های شهرداری اصفهان برای میزبانی از دانش آموزان و دانشجویان در فضایی توام با آرامش و امکانات رفاهی آماده شده است.

محمدمهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در سالن های مطالعه و کتابخانه های شهرداری امکانات خوبی در نظرگرفته شده تا عموم شهروندان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان بتوانند از امکانات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سالن های مطالعه و کتابخانه های شهرداری اصفهان پراکندگی مناسبی را در مناطق ۱۵ گانه دارند.

مدیر کتابخانه های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به تقسیم بندی کتابخانه ها به ۲ بخش اختصاصی و عمومی، تصریح کرد: کتابخانه های عمومی، منابع عمومی متناسب با نیاز مخاطبان را دارند اما کتابخانههای تخصصی مثل کتابخانه تخصصی کودک متناسب با همان مقاطع سنی خدمات ارایه میکنند.

وی یادآور شد: به مناسبت بازگشایی مدارس کلیه سالن های مطالعه و کتابخانه های شهرداری اصفهان برای میزبانی از دانش آموزان و دانشجویان در فضایی توام با آرامش و امکانات رفاهی آماده شده است.

کریمی ادامه داد: شهرداری اصفهان بیش از ۸۰ کتابخانه و سالن مطالعه را در شهر اصفهان تحت پوشش دارد که دسترسی به کتاب را آسان کرده است.  

وی تاکید کرد: تعداد کتاب هایی که در کتابخانه های شهر اصفهان قرار دارد، بیش از ۸۰۰ هزار عنوان کتاب است که آماری خوب و متنوع و قابل مقایسه با کمتر شهری در کشور نیست.

کد خبر 320767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.