محکوم به بردن همسایه طبقه بالا

سبزپوشان اصفهانی برای پیوستن به جمع بالانشینان جدول راهی جز پیروزی خانگی برابر خودروسازان تهرانی ندارند.

به گزارش ایمنا، سبزپوشان اصفهانی هفته گذشته با متوقف کردن آبی‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی باعث شدند تا علیرضا منصوریان در استقلال به خط پایان برسد و راهش از این تیم پُرطرفدار جدا شود.

علیرغم تأثیری که نتیجه بازی در اردوگاه رقیب گذاشت تک‌امتیازی که از آن طریق به حساب ذوب‌آهن واریز شد نه تنها سود زیادی به حال تیم اصفهانی نکرد که سقوط یک‌پله‌ای آن و قرار گرفتنش در رده هفتم را در پایان رقابت‌های هفته هفتم در پی داشت.

جالب آنکه حریف پیش روی ذوب‌آهن همسایه این تیم در جدول است و اتفاقاً در حال حاضر در همان رده‌ای قرار گرفته است که تا هفته پیش در اختیار تیم اصفهانی بود. نارنجی‌پوشان تهرانی که تا قبل از آغاز رقابت‌های هفته هفتم در رده پنجم جای داشتند پس از آنکه به تقسیم امتیازات خانگی با پارس جنوبی قناعت کردند یک پله در جدول پایین آمدند. به این ترتیب، سقوط یک‌پله‌ای پس از تقسیم امتیازات هفته هفتم اتفاقی است که برای هر ۲ تیم افتاد با این تفاوت که ذوب‌آهن بیرون از خانه امتیاز گرفت و قعرنشینی استقلال را رقم زد اما سایپا در خانه به تساوی برابر میهمان صدرنشینش تن داد.

با وجود همسایگی ۲ تیم در جدول آنها وضعیت به نسبت متفاوتی دارند زیرا در حالی که ذوب‌آهن از ابتدای لیگ هفدهم تا پایان هفته هفتم روندی نسبتاً یکنواخت داشته اما سایپا پس از شروعی عالی در فصل جدید در هفته‌های اخیر به بحرانی نسبی گرفتار آمده است. خودروسازان تهرانی که سه مسابقه از چهار دیدار اول فصل را با برد پشت سر گذاشتند در سه بازی اخیر رنگ برد را به خود ندیده‌اند.

۲ تیم در آخرین رویارویی خود در ورزشگاه فولادشهر به تقسیم امتیازات با یکدیگر قناعت کردند. در آن مسابقه که دهم مردادماه سال گذشته از هفته دوم لیگ شانزدهم برگزار شد مهدی رجب‌زاده برای ذوب‌آهن و مهدی ترابی برای سایپا گلزنی کردند. دیدار برگشت ۲ تیم در ورزشگاه شهید دستگردی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب‌آهن در هر ۲ دیدار رفت و برگشت فصل پیش با سایپا مساوی کرد اما سبزپوشان اصفهانی برای پیوستن به جمع بالانشینان اکنون باید نتیجه بهتری بگیرند و هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به حساب خود واریز کنند.

دیدار ذوب‌آهن و سایپا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ستاری، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان، سیدمحمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی

سایپا: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال ماهینی، رضا علیاری، روزبه شاه‌علی‌دوست، حامد شیری، آرش رضاوند، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی و محمد عباس‌زاده

کد خبر 320723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.