قدرت دفاع اثربخش از جغرافیای دنیای اسلام را داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر آمادگی صد درصدی این نیرو گفت: نزاجا قدرت دفاع اثر بخش از جغرافیای دنیای اسلام را دارد.

به گزارش گروه پایداری خبرزاری ایمنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید این نیرو اظهار داشت: در جهت اجرای امر فرمانده معظم کل قوا در حوزه تجهیزات دفاعی، اصل هوشمندسازی، اتوماسیون و متحرک‌سازی را مد نظر قرار دادیم.

وی افزود: دستاوردهایی که امروز رونمایی شدند، بخشی از توانمندی‌های دفاعی ما است و اگر دشمن بخواهد حماقت کند، نیروهای مسلح ما و در رأس آن نزاجا به سرعت وارد عرصه می‌شود و پوزه متجاوز را به خاک می‌مالد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: آنچه که امروز می‌بینیم زاییده اندیشه صنعت‌گران و عالمان عرصه دفاع کشورمان است که از آن‌ها رونمایی شده و ان‌شاءالله به زودی در چرخه دفاعی کشورمان قرار خواهد گرفت.

امیر حیدری گفت: نیروی زمینی در شرایط آمادگی صد درصد به سر می‌برد و ضمن دارا بودن توانمندی دفاع از کشورمان، قدرت دفاع اثربخش از جغرافیای دنیای اسلام را نیز دارد. امروز نیروی زمینی در بعد توپخانه و زرهی و دارا بودن بزرگترین ناوگان بالگردی و برخورداری از نیروی انسانی ولایت‌مدار و متخصص منحصربفرد است و گام‌های بسیار محکمی را در جهت ارتقای توانمندی‌ها برمی‌دارد.

وی تاکید کرد: نزاجا یک نیروی منحصر به‌فرد در مقیاس ملی و منطقه‌ای است؛ چرا که از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردار است که همان توانمندی‌ها باعث شد 8 سال دفاع مقدس را با سربلندی طی کند. بعد از آن نیز نیروی زمینی در حوزه حفاظت از مرزهای کشور حضور موثری داشته و امروز هم در عرصه خودکفایی و ساخت تجهیزات گام‌های خوبی برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه در نیروی زمینی 26 رسته نظامی تخصصی وجود دارد که با درآمیختن آنها می توانیم میدان وسیعی از رزم را هدایت کنیم، افزود: نیروی زمینی در تمامی این رسته های نظامی روی پای خود ایستاده و آمادگی دارد تا تجربیات خود را به ارتش های دوست و هم پیمان ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه توانمندی در ارتش و نیروهای مسلح ما نهادینه شده است و حاصل تجربه و ممارست متخصصان مومن و متعهد است، گفت: تفاوت ما با ارتش های دیگر اینست که نیازهایمان را خودمان تامین می کنیم و برای تامین نیازهای خود به دیگر کشورها وابسته نیستیم.

امیر حیدری در پایان از دیگر کشورها خواست تا فریب پروژه ایران هراسی که غربی‌ها راه‌اندازی کرده‌اند را نخورند و تصریح کرد: این دستاوردها و قدرت دفاعی ایران به هیچ وجه برای دیگر ملل تهدید محسوب نخواهد شد و کشورهای اسلامی باید توان ایران اسلامی را قدرت و توان خود بدانند.

کد خبر 320708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.