هندبال ایران به اغما فرو رفته/ خدا را شکر می‌کنم از سپاهان پیشنهاد نداشتم!

ملی‌پوش اصفهانی و بازیکن تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد گفت: رییس فدراسیون روی استعفای خود پافشاری دارد و شرایط اغما را برای جامعه هندبال و به خصوص بازیکنان به وجود آورده است و خبرهای خوبی از هندبال به گوش نمی‌رسد.

میلاد مسائلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط هندبال ایران، اظهار کرد: این روزها به دلیل مشکلاتی که در فدراسیون است و هنوز رحیمی رییس فدراسیون روی استعفای خود پافشاری دارد و شرایط اغما را برای جامعه هندبال و به خصوص بازیکنان به وجود آورده است، خبرهای خوبی از هندبال به گوش نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال با تیم سنگ آهن بافق یزد در مسابقات لیگ حضور دارد که جزء تیم‌های باسابقه لیگ برتر است، ادامه داد: خوشبختانه استارت مسابقات لیگ به موقع زده شد و کمک زیادی به ما کرد تا بتوانیم در شرایط آرمانی باشیم و آمادگی خوبی به سر ببریم و در اردوی تیم ملی به خوبی ظاهر شویم.

ملی‌پوش اصفهانی و بازیکن تیم سنگ آهن بافق یزد بیان کرد: در اولین بازی از مسابقات لیگ برتر مقابل کبیر موتور کازرون در عین ناباوری به تساوی رسیدیم و باعث شد یک امتیاز از دست بدهیم.

مسائلی خاطرنشان کرد: سه نفر از بازیکن اصلی تیم آسیب‌دیده بودند و در طول تمرینات یک هفته اخیر نتوانستند تیم را همراهی کنند و به بازی اول برسند و تنها یک نفر از آن‌ها با وجود آسیب‌دیدگی توانست در زمین حاضر شود. همچنین ۲ نفر از بازیکنان تیم هم دچار سرماخوردگی شدید شده بودند. همین‌که پنج نفر از بازیکنان در طول هفته نتوانستند در تمرینات تیم حضور داشته باشند و در روز مسابقه هم خود واقعیشان نبودند و کارکرد خوبی نداشتند و شوک بزرگی به تیم وارد شد.

ملی‌پوش اصفهانی و بازیکن تیم سنگ آهن بافق یزد گفت: کبیر موتور کازرون نزدیک به ۲ ماه است تمرینات خود را شروع کرده و تیم یکدست و خوبی است. تنها مسئله‌ای که در بازی مقابل این تیم به ما ضربه زد این بود که پنج نفر از بدنه اصلی تیم در تمرینات حضور نداشتند و نفراتی هم که در اولین بازی در ترکیب تیم بودند با ۳۰ درصد آمادگی بدنی خود در زمین حاضر شدند و تنها به عنوان کمک در میدان بودند.

وی تصریح کرد: کامل نبودن شاکله تیم در بازی اول باعث می‌شد از تیم حریف چند گل عقب باشیم اما تجربه ما به تیم حریف غالب شد و با وجود اختلاف زیاد گل توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، هرچند که در نیمه دوم بازی شانس برنده شدن هم داشتیم.

مسائلی اضافه کرد: از روز گذشته تمریناتمان را برای آمادگی مقابل تیم نفت و گاز گچساران شروع کردیم و خوشبختانه بازیکنان آسیب‌دیده تیم به جز یک نفر از آن‌ها که فکر نمی‌کنم به بازی روز پنجشنبه هم برسد، بقیه وضعیت بهتری دارند.

کمیته انضباطی برای دریافت مطالبات از شهرداری کاشان سه‌شنبه برگزار می‌شود

ملی‌پوش اصفهانی و بازیکن تیم سنگ آهن بافق یزد اشاره کرد: از نیمه شهریورماه باشگاه با بازیکنان قرارداد بست و تنها ۲ هفته فرصت تمرین داشتیم و در این مدت هم مبحث قراردادها در میان بود و نتوانستیم تمرکزمان را کاملاً بر روی تمریناتمان بگذاریم اما در حال حاضر تیم به ثبات رسیده، تمرینات خوبی را شروع کرده‌ایم و روز به روز بهتر خواهیم شد.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد از مبلغ قراردادهای فصل گذشته با تیم شهرداری کاشان را دریافت کرده‌ایم و هنوز ۳۰ درصد از مبلغ کل قراردادها به اضافه ۳۰ درصد پاداش قهرمانی که باشگاه قول داده بود باقی مانده است.

مسائلی خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان تیم و علیرضا حبیبی سرمربی فصل گذشته شهرداری کاشان که از باشگاه چک داشتند شکایت کرده‌ و از طریق مراجع قضایی اقدام کرده‌اند و ما هم به فدراسیون هندبال شکایت کرده‌ایم که قرار است سه‌شنبه همین هفته جلسه کمیته انضباطی برگزار شود.

هندبال ایران شرایط ایده‌آلی ندارد

ملی‌پوش اصفهانی هندبال افزود: در کل هندبال ایران شرایط خیلی خوب و ایده‌آلی ندارد و بی‌ثباتی در مدیریت فدراسیون هندبال در چند سال اخیر ضربه بزرگی به این رشته زد و پسرفت خیلی بدی داشتیم و سال گذشته با بی درایتی مدیران و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم به جام جهانی برویم و ۱۰ سال عقب‌گرد داشتیم.

وی اضافه کرد: حضور علیرضا رحیمی در رأس فدراسیون انگیزه‌ای برای جامعه هندبال به وجود آورد که البته در حال حاضر هم وجود برخی مشکلات باعث شده رحیمی استعفا دهد و دوباره بی‌ثباتی به وجود آمده اما همه زخم‌ها و دردهایی که برای هندبالیست‌ها وجود دارد با استارت لیگ کمی بهتر شد.

مسائلی در مورد شرایط مسابقات لیگ، گفت: با لژیونر شدن بیشتر از ۱۰ نفر از هندبالیست‌ها، قدرت بین ۸ تیم شرکت‌کننده در لیگ برتر تقسیم شده و امسال لیگ پویاتری داریم. تیم‌های شرکت‌کننده از لحاظ قدرت تقریباً نزدیک به هم هستند و کیفیت بازی‌ها بالاتر رفته و انگیزه تیم‌ها برای کسب مقام بیشتر شده است.

بازیکن تیم سنگ آهن بافق یزد بیان کرد: از مسئولان شهر اصفهان به خصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست دارم به ورزش هندبال بیشتر بها دهند. هندبال جزو سه رشته اول استان اصفهان است اما متأسفانه این ورزش در ایران مظلوم است و در شهر اصفهان هم که مهد هندبال ایران است مظلوم‌تر واقع شده و برای اصفهان با وجود پتانسیل و استعدادهای زیاد زشت است که تنها یک تیم لیگ برتری داشته باشیم.

هندبال اصفهان قابلیت مطرح شدن در آسیا و جهان را دارد

وی اشاره کرد: همه تیم‌های کشور به دنبال هندبالیست‌های اصفهانی هستند و شاکله اصلی نسل طلایی هندبال کشور را بازیکنان اصفهانی تشکیل می‌دهند و این موضوع بدی است که هندبالیست‌های اصفهان برای شهرهای مختلف بازی می‌کنند و در شهر خودمان یک تیم خوب و اسپانسر قوی نداریم، درصورتی که هندبال اصفهان پتانسیل مطرح شدن در آسیا و جهان را دارد.

مسائلی در پاسخ به این سوال که آیا امسال از باشگاه سپاهان پیشنهاد داشتید یا خیر، تأکید کرد: من هرچه دارم از سپاهان دارم. همه ما شاگردان مکتب سپاهان هستیم و دست چپ و راستمان را در هندبال در سپاهان شناختیم اما سپاهان قدر ما را ندانست و در حق ما خیلی اجحاف کرد. خدا را شکر می‌کنم از باشگاه سپاهان و جو حاکم بر آن تیم، پیشنهاد نداشتم!

کد خبر 320697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    1 0
    زمانی هم شرکت سنگ آهن بافق در رشته کشتی در لیگ برتر شرکت میکرد اما هم اکنون در بافق کسی از کشتی استقبال نمیکند گویا اداره ورزش و جوانان خواب هست یا نمیداند که این رشته ورزشی در بافق بوده .