پایان کار ایران با شکست مقابل ویتنام/ بانوان ملی‌پوش پنجم شدند

تیم ملی والیبال بانوان ایران با شکست مقابل ویتنام در مسابقات والیبال انتخابی زنان جهان در رده آخر این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران در آخرین مسابقه خود در چارچوب رقابت های انتخابی زنان جهان به مصاف ویتنام رفت و سه بر یک مغلوب شد.

مهسا صابری، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مینا روستا، فاطمه امینی، هاله متقیان و تهمینه درگزنی ترکیب آغازین تیم ایران در این دیدار بودند.

دو تیم در حالی پا به زمین گذاشتند که هیچ یک شانس صعود به رقابت های جهانی نداشتند و تایلند و کره جنوبی پیش از این صعود خود را مسجل کرده بودند.

نکته قابل توجه در دیدار با ویتنام حضور «توی تران» بازیکن شماره ۳ این تیم بود که امتیازآورترین بازیکن این رقابت هاست.

ایران شروع خوبی در ست اول داشت و یک سر و گردن از بازیکنان حریف پیش بود. تعویض‌های مکرر سرمربی ژاپنی ویتنام که شاگردانش چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین پنجم شده بودند، نیز در نتیجه ست نخست این بازی تاثیری نداشت و بانوان ایران ۲۶ بر ۲۴ از سد ویتنام گذشتند.

در ست دوم ویتنام شروع خوبی داشت و در امتیاز ۱۲ بر ۶ دو برابر تیم ایران امتیاز کسب کرده بود. اما پیش از وقت استراحت فنی دوم ایران توانست به امتیاز ۱۳ برسد و اختلاف امتیاز را کم کند، اما این روند ادامه پیدا نکرد و ست دوم ۲۵ بر ۲۲ به سود ویتنام به پایان رسید.

هر دو تیم در ست سوم شروع پایاپایی داشتند و ایران با یک امتیاز اختلاف توانست وقت استراحت فنی اول را به پایان ببرد، اما رفته رفته اختلاف امتیاز بیشتر شد و اشتباهات فردی بازیکنان ایران در این ست نیز بیشتر شد تا ویتنام ۲۵ بر ۱۷ پیروز ست سوم شود. ویتنامی ها جنگنده تر از ایران عمل کردند و ست چهارم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پایان رساندند.

تیم ملی والیبال بانوان جوان ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان که از ۲۹ شهریور تا ۲ مهر در ناخون پاتوم برگزار شد، در چهار دیدار به مصاف حریفان خود رفتند که در سه دیدار سه بر صفر و برابر ویتنام سه بر یک مغلوب شدند.

کد خبر 320682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.