بازگشت تیم ملی به آزادی؟

احتمال دارد که برخلاف برنامه طرح‌ریزی‌شده از سوی کارلوس کی‌روش ورزشگاه آزادی تا قبل از جام جهانی باز هم میزبان دیدارهای تیم ملی شود.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه این مسابقه که دیدار پایانی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ بود حکم آخرین مسابقه‌ای را داشت که تیم ملی تا قبل از حضور در آوردگاه روسیه در تهران برگزار می‌کرد یعنی طبق برنامه‌ای که سرمربی تیم ملی با هماهنگی فدراسیون فوتبال چیده بود احتمالاً برگزاری کلیه دیدارهای تدارکاتی در راه آماده‌سازی جام جهانی خارج از خاک ایران در دستور کار قرار داشت.

این برنامه ممکن است دچار تغییراتی شود زیرا امروز مشخص شد که امکان برگزاری دیدار دوستانه با توگو به ۲ دلیل در کازان وجود ندارد: اول آنکه روسیه به ملی‌پوشان توگو ویزا نداده است و دوم آنکه برگزاری دیدارهای تدارکاتی در ورزشگاه‌های جام جهانی در این مقطع به جز کشور میزبان برای سایر تیم‌ها مجاز نیست.

در این شرایط، فدارسیون فوتبال در تلاش برای جلوگیری از لغو این مسابقه می‌کوشد تا مکان دیگری را جایگزین کند. محتمل‌ترین گزینه هم طبیعتاً تهران است. اگر این اتفاق بیفتد برخلاف پیش‌بینی اولیه کی‌روش، ورزشگاه آزادی هم از دیدارهای دوستانه تیم ملی در راه تدارک جام جهانی سهم خواهد بود.

کد خبر 320660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.