نتایج رشته های باآزمون کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود

نتایج رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۱۴ امروز(یکشنبه) اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی کردند، می توانند از ساعت ۱۴ امروز با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از نتیجه انتخاب خود مطلع شوند.
پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی sanjesh.iau.ac.ir نسبت به مدارک لازم جهت ثبت نام آگاهی یابند.
بیش از ۲۳۰ هزار نفر در رشته های باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده بودند.
اکنون دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۴۰۰ واحد آموزشی، یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجو و ۷۰ هزار استاد است.
 بخشنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابلاغ شد
ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه‌ گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به روسای واحدهای مرکز استان، واحدهای جامع مستقل، واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما این دانشگاه ابلاغ کرد.
برگزاری همایش، کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های تحقیقی و پژوهش شامل معرفی قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی در ایجاد بازدارندگی و مقابله با تهدیدات و نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس، تشریح دستاوردهای موفق هشت سال دفاع مقدس با بررسی درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی و نقش دانشگاهیان در دفاع از ارزش‌های مقدس، بررسی ابعاد جنگی تحمیلی و نقش استکبار جهانی در تقویت دشمن بعثی و در مقابل نقش امام خمینی(ره) و فرماندهی دفاع مقدس در پیروزی جمهوری اسلامی جزو برنامه‌های اجرایی دانشگاه آزاد در این هفته است که در قالب بخشنامه‌ای به واحدهای ابلاغ شده است.

کد خبر 320656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.