اجرای فاز دوم سامانه ارزشیابی کارکنان شهرداری اصفهان

به دنبال بهره برداری و عملیاتی سازی فاز اول سامانه ارزشیابی کارکنان شهرداری در اوایل امسال، فاز دوم این سامانه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، وحید حیدریان با بیان این خبر گفت: سامانه ارزشیابی کارکنان به درخواست مدیریت امور اداری و  رفاه و به منظور ارتقاء فرهنگ ارزشیابی و در راستای الکترونیکی کردن و حذف گردش فیزیکی فرایندهای امور اداری شهرداری اصفهان طراحی و تولید شده و بنا به ضرورت و نیاز شهرداری در حال توسعه است.

وی افزود: در فاز اول تبدیل روش ها و فرم های کاغذی و سنتی به الکترونیکی اجرا شده است و در فاز دوم امکاناتی نظیر مدیریت کارتابل (ایجاد کارتابل، اخذ تایید و نظر عوامل مرتبط با فرم های ارزشیابی)، ثبت و امتیازدهی فرم های ارزشیابی توسط مدیران و سرپرستان در سطوح مختلف مدیریتی و ارائه داشبورد و کارتابل مجزا برای مشاهده مدیران و سرپرستان به سامانه اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان ادامه داد: ارائه گزارش از میزان پیشرَوی فرم کارکنان برای مدیر سامانه و تهیه گزارش های مدیریتی در خصوص اطلاعات ثبت شده بر اساس شاخص های ارزشیابی نیز از دیگر قابلیت های این سامانه است.

حیدریان در پایان با اشاره به استفاده از تکنولوژی های جدید نرم افزاری در طراحی این نرم افزار و قابلیت تنظیم خودکار بر روی کلیه دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت و رایانه های شخصی، ادامه داد: با توجه به آغاز بهره برداری این مرحله از سامانه، دوره آموزشی مربوطه برای کلیه کارشناسان و مسئولان اداری مناطق برگزار شده و در حال حاضر سامانه در حال بهره برداری است.

شایان ذکر است تمامی مراحل طراحی، اجرا و توسعه این سامانه توسط کارشناسان واحد تولید نرم افزار سازمان فاوا و با همکاری مدیران و کارشناسان حوزه امور اداری و رفاه شهرداری انجام شده است.

کد خبر 320612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.