وقت رونمایی از چهره واقعی

با سپری شدن هفت هفته از لیگ هفدهم دیگر بهانه ناهماهنگی توجیهی برای نتایج ضعیف نیست و از این پس از تیم‌ها انتظار می‌رود تا چهره واقعی خود را رو کنند.

به گزارش ایمنا، همواره گفته می‌شود که نتایج تیم‌ها و جایگاه آنها در جدول در مقطع آغازین لیگ ملاک درستی برای ارزیابی وضعیت کلی آنها نیست زیرا تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارند و هرچه چهره آنها در فاصله ۲ فصل بیشتر دستخوش تغییر شده باشد زمان هماهنگی طولانی‌تر می‌شود. اگرچه با یک برنامه‌ریزی درست و حرفه‌‎ای قاعدتاً در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل می‌توان به سطح هماهنگی مطلوب نزدیک شد اما باز هم برای مشخص شدن عیار واقعی تیم‌ها باید کمی به آنها فرصت داد. این مهلت حداکثر هفت هفته است و پس از اتمام آن دیگر نمی‌توان عملکرد ضعیف تیم‌ها را ناشی از ناهماهنگی آنها دانست. این زمان اکنون سپری شده است و نتایجی که از این پس در لیگ برتر رقم می‌خورد تا حدود زیادی نشانگر وضعیت واقعی تیم‌ها خواهد بود.

البته نباید فراموش کرد که با کاهش تعداد تیم‌ها به ۱۶ تیم لیگ برتر به ۳۰ هفته کاهش یافته است و تیم‌های بزرگی که فصل را خوب شروع نکرده‌اند در ادامه فرصت زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته و بازگشت به کورس مدعیان ندارند.

کد خبر 320611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.