اقتصاد هنوز اولویت اول کشور محسوب نمی‌شود

رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هنوز اقتصاد اولویت اول کشور محسوب نمی‌شود و همواره در رده‌های دوم و سوم پس از سیاست قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مصطفی رناسی با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد در کشور در رده ها دوم و سوم است، اظهار داشت: چنانچه اقتصاد در اولویت قرار گیرد مسایل و مشکلات این بخش با سرعت بیشتری از سوی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برطرف می‌شد.

وی آغاز فعالیت‌های شرکت توتال فرانسه در میدان‌های نفتی ایران و همچنین اجرایی شدن فاز توسعه فرودگاه اصفهان و مشهد توسط شرکت وینسی فرانسه را گام‌های ارزشمند برای توسعه اقتصاد کشور برشمرد و بیان داشت: رشد اقتصادی ایران به‌آرامی افزایش می‌یابد و چنانچه همه بخش‌ها اولویت اول خود را اقتصاد قرار دهند رشد اقتصادی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان همچنین به راه‌اندازی مرکز آموزش اتاق بازرگانی اصفهان اشاره کرد و گفت: آموزش مهارت‌های شغلی براساس نیاز اعضای اتاق ازجمله مهم‌ترین هدف راه‌اندازی این مرکز است.

رناسی خواستار همکاری نزدیک‌تر دانشگاه و واحدهای صنعتی در انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی شد و گفت: ارایه موضوع پایان‌نامه از سوی واحدهای صنعتی به دانشجویان دانشگاه و انجام تحقیق براساس مسایل واحدهای صنعتی می‌تواند رابطه صنعت و دانشگاه را تحکیم تر سازد.

کد خبر 320586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.