جلسات علنی شورای شهر اصفهان به صورت زنده قابل مشاهده است

ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان هم اکنون از طریق تله ویو«تلویزیون اینترنتی شهرداری اصفهان» و صفحه شبکه اطلاع رسانی شهر در اینستاگرام به صورت زنده قابل مشاهده است.

به گزارش ایمنا، طبق مصوبه هیات رییسه شورای شهر اصفهان جلسات علنی تالار شورای شهر اصفهان به صورت زنده پخش می شود بر این اساس بر مبنای تحقق شعار شفاف سازی امور شهری ششمین جلسه علنی شورا طبق این مصوبه هم اکنون از طریق تلگرام و اینستاگرام قابل مشاهده است.

طبق قانون جلسات علنی شورای اسلامی شهر باید به گونه ای باشد که مردم نسبت به تصمیم گیری هایی که در شورا انجام می شود، آگاه باشند.

فتح الله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این باره اظهارکرد: شورای شهر با پیشنهاد هیئت رییسه مبنی بر پخش زنده جلسات علنی شورای شهر موافقت کرد چرا که این مهم شفافیت اقدامات شهری را محقق می کند.
وی افزود: از امروز پخش زنده جلسات شورای شهر به صورت اینترنتی انجام می شود و مردم می توانند با مراجعه به آدرس های قید شده توسط روابط عمومی شورای شهر این جلسات را مشاهده کنند.
رییس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: همچنین برای هر جلسه شورای شهر از مطبوعات و خبرگزاری های محلی و سراسری به منظور پوشش اخبار شورای شهر دعوت می شود که هر هفته در کنار اعضای شورای شهر هستند.

شهروندان برای مشاهده زنده جلسات علنی شورا می توانند به آدرس https://tv.isfnet.tv مراجعه کنند.

کد خبر 320557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.