تلاش‌های آیت الله راستی در جهت تثبیت پایه‌های حکومت اسلامی بود

امام جمعه اصفهان گفت: آیت الله راستی کاشانی عمر پر برکت خویش را صرف ترویج معارف علوم آل محمد (صلّی الله علیه و آله و سلّم)، تدریس، تربیت، و هدایت طلاب و فضلا مصروف داشتند.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در پیامی با تسلیت درگذشت فقیه وارسته و مبارز انقلابی آیت الله حسین راستی کاشانی، تصریح کرد: آن عالم جلیل القدر از مدافعان نظام اسلامی بودند و تلاش های ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهت تثبیت پایه های حکومت اسلامی با بهره گیری از معارف اهل بیت(علیهم السلام) و همراهی صمیمانه با مقام معظم رهبری، جلوه های بی نظیری از علم و عمل را به عرصه ظهور رساند.

متن پیام مدیر حوزه علمیه اصفهان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیهِ رَاجِعونَ

خبر رحلت فقیه وارسته و مبارز انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ حسین راستی کاشانی، عضو جامعه مدرسین و نماینده دوره اول و دوم مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

آن عالم جلیل القدر عمر پر برکت خویش را صرف ترویج معارف علوم آل محمد (صلّی الله علیه و آله و سلّم)، تدریس، تربیت، و هدایت طلاب و فضلا مصروف داشتند.

ایشان از مدافعان نظام اسلامی بودند و تلاش های ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهت تثبیت پایه های حکومت اسلامی با بهره گیری از معارف اهل بیت(علیهم السلام) و همراهی صمیمانه با مقام معظم رهبری، جلوه های بی نظیر از علم و عمل را به عرصه ظهور رساندند.

رحلت این عالم ربانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(حفظه الله)، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه، بیت محترم و خاصه آقازاده مکرم ایشان حضرت حجت السلام حاج شیخ علی راستی تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند متعال خواستارم .

سید یوسف طباطبایی‌نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان/

کد خبر 320549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.