ورزشکاران سفیران فرهنگی انقلاب در جهان هستند/لزوم حمایت از فعالان ورزشی در تمامی رشته‌ها

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران سفیران فرهنگی انقلاب در جهان هستند، هرگاه تیم های ورزشی به خارج اعزام می‌شوند پیام انقلاب را به دیگران می‌رسانند، باید از همه ورزشکاران حمایت شود تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر اجتماعی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و خبرنگاران ورزشی این شهرستان که در سالن باغ صبا شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امکان مناسبی برای حضور ورزشکاران در همه عرصه‌های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام‌های مختلفی که به مناسبت کسب عناوین برتر ورزشی صادر فرموده‌اند با تأکید بر این مسئله از مسئولان خواسته‌اند امکانات مناسب ورزشی را توسعه دهند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران بعد از انقلاب اسلامی شاهد افزایش حضور بانوان در میادین مختلف ورزشی در سطوح ملی و جهانی بوده‌ایم و باید اذعان کنیم که رشد حضور بانوان در این زمینه بیش از مردان بوده است.

محمودی ورزشکاران را سفیران فرهنگی انقلاب دانست و تصریح کرد: زمانی که بانوی ورزشکاری با حجاب اسلامی در مسابقات جهانی حاضر می‌شود یا مردان ورزشکار با لباسهایی مزین به نام اهل بیت در مسابقات حضور پیدا می‌کنند، توجه جهانیان به تعالین اسنا ساز اسلام و فرهنگ والای انقلاب جلب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، کسب عناوین برتر ورزشی را بخش مهمی از سند افتخارات مردم شهرضا دانست و اظهار کرد: ورزشکاران شهرضا در هربار حضور در میادین ورزشی، پایبندی خود را به اخلاق ثابت و از این نظر نمایانگر فرهنگ اصیل مردم این شهرستان بوده‌اند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از این بارها قول دادم که سفیر خدمتی برای مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه و سایر مناطق کشور باشم، یکی از مواردی که پیگیری‌های زیادی در رابطه با آن انجام شده توسعه زیرساخت های ورزشی در این منطقه است که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

محمودی تأکید کرد: اعتقادات مذهبی مهمترین زیربنای فکری و فرهنگی مردم شهرستان شهرضا است به همین دلیل لازم است هیئت مذهبی ورزشکاران این شهرستان نیز تشکیل و در همه مناسبت‌های مربوط به ائمه، حضوری فعال در سطح شهرستان داشته باشد.

علی نقی انصاری - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا گفت: ورزشکاران شهرضا در سال ۹۵ توانستند بیش از ۷۰۰ عنوان برتر استانی، ملی، آسیایی و جهانی را کسب کنند.

وی ادامه داد: در این مراسم از حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکاران مقام آور سال در سال ۹۵ و همچنین پیشکسوتان، مربیان و خبرنگاران ورزشی شهرستان تجلیل شد.

به گزارش ایمنا، اداره ورزش و جوانان شهرضا در سال گذشته به عنوان دومین اداره برتر استان معرفی شد.

کد خبر 320546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.