مدارس به پرورش خلاقیت و مهارت بپردازند

تیران و کرون-بخشدار بخش کرون گفت: مدارس باید به پرورش خلاقیت و مهارت دانش آموزان بپردازند تا اینکه آینده درخشان برای آنان و جامعه و کشور رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، محمد محمدی، در آیین نواختن زنگ مهر و زنگ مقاومت با اشاره به اینکه دانش آموزان بهترین دوران زندگی را در دوران مدرسه تجربه خواهند کرد، اظهار داشت: اگرچه در مسیر تحصیل برای برخی از دانش‌آموزان سختی‌هایی وجود دارد اما این ایام جز بهترین روزهای زندگی دانش آموزان است.

وی افزود: دانش آموزان باید سعی کنند با پیمودن دوران تحصیل از توانمندی و برخورداری از دانش برسند که برای ورود به عرصه فعالیت، کار و تلاش در اجتماع آماده باشند که البته در این مسیر کار و تلاش معلمان از جایگاه خاصی برخوردار است.

بخشدار بخش کرون با اشاره به اینکه باید از حفظ کردن مطلب دوری کرد و مفاهیم را درک و کاربردی کرد، بیان داشت: مدارس باید به پرورش خلاقیت و مهارت دانش آموزان بپردازند تا اینکه آینده درخشان برای آنان و جامعه و کشور رقم بخورد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس یادآورشد: بازگشایی مدارس یکی از رخدادهای مهم سال است که دانش آموزان با فراگیری علم و دانش زمینه پیشرفت کشور را بیش از بیش فراهم می سازند و با تربیت نیروهای موثر برای جامعه دشمنان کشور نا امید و سرافکنده می شوند.

محمدی اضافه کرد: فراگیری دانش و علم وکاربردی سازی این مفاهیم کشور را از سختی ها و کمبودها دور می کند و دانش آموزان همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس نقش اساسی در حفظ کشور از دشمنان است و زیاده گویی ها و زیاده خواهی های آن ها را محکوم می کند.

کد خبر 320517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.