تأخیر در شروع لیگ هندبال اذیتمان کرد/ امسال بیشتر بازیکنان بدون تیم ماندند

بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان گفت: بدن‌های ما برای آغاز لیگ برتر در اول شهریور آماده بود اما تأخیر در شروع مسابقات به ضرر ما شد.

علی مانیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد اولین دیدار تیمش در لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: اولین بازی از فصل جدید لیگ برتر روز جمعه مقابل نیروی زمینی تهران و در خانه حریف برگزار شد.

وی ادامه داد: بیشتر از ۲ ماه بود تمریناتمان را شروع کرده بودیم و برای شروع لیگ که در ابتدا قرار بود اول شهریورماه برگزار شود کاملاً آماده بودیم اما شروع مسابقات نزدیک به سه هفته به تعویق افتاد و همین مسئله به بازیکنان آسیب رساند و تمریناتمان کم و زیاد شد.

مانیان افزود: در ابتدا بازی کمی برای ما سخت بود چون بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم اما در ادامه بازیکنان توانستند بازی که مدنظر محسن طاهری سرمربی تیم بود را انجام دهند و نتیجه خوبی به دست آورند.

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان گفت: از زمانی که تمریناتمان را شروع کردیم با تیم ملی هندبال که در اصفهان اردو داشت ۲ بازی تدارکاتی انجام دادیم. ۲ بازی تدارکاتی نیز با تیم هندبال جوانان سپاهان داشتیم. قرار بود از یکی، دو تیم لیگ برتری برای انجام بازی تدارکاتی به اصفهان دعوت شود که متأسفانه شرایط فراهم نشد و در مجموع بازی‌های سختی انجام ندادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان نیروی زمین تهران جوان و دونده بودند و اکثر آن‌ها ملی‌پوش تیم ملی جوانان هستند. البته سعید برخورداری که فصل گذشته در نیروی زمینی بود امسال به سپاهان پیوست.

ضعف کادر اجرایی برگزارکننده اولین بازی از لیگ برتر

وی اضافه کرد: بازی اول با حاشیه نیز همراه بود و به دلیل اینکه آمبولانس و برخی تجهیزات در محل برگزاری مسابقه آماده نبود بازی که قرار بود رأس ساعت ۱۶ برگزار شود با ۲۰ دقیقه تأخیر آغاز شد که نشان‌دهنده ضعف کادر اجرایی برگزاری مسابقه است.

مانیان اشاره کرد: بازی مقابل نیروی زمینی تهران پا به پا و نزدیک بود و توانستیم با اختلاف یک امتیاز پیروز میدان شویم و خیلی مهم بود که امتیاز بازی اول را آن هم در خانه حریف از آن خود کنیم.

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان در مورد بازی بعدی تیمش خاطرنشان کرد: ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۶ مهرماه در سالن شهید سجادی میزبان هپکوی اراک هستیم.

وی تأکید کرد: قراردادهای فصل گذشته به صورت کامل تصفیه شده است اما هنوز از قراردادهای امسال دریافتی نداشته‌ایم. با بودجه‌ای که فصل گذشته در اختیار تیم بود توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و باشگاه سپاهان هم از عملکرد تیم راضی بود. امیدوارم امسال هم بتوانیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

اوضاع هندبال خوب نیست و بیشتر بازیکنان بدون تیم ماندند

مانیان با اشاره به اینکه امسال سپاهان تنها نماینده هندبال استان در لیگ برتر است، ادامه داد: اوضاع هندبال خیلی خوب نیست. تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال خیلی کم است و بیشتر بازیکنان آزاد و بدون تیم هستند و مبلغ قراردادها بسیار پایین است.

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: فدراسیون هندبال باید در مورد شرایط نابسامان این رشته فکری کند و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود سال آینده ۶ تیم در لیگ برتر خواهیم داشت.

وی اشاره کرد: تیم سنگ آهن بافق یزد در اولین دیدارش مقابل کبیر موتور کازرون تن به تساوی داد با وجود اینکه این تیم شش، هفت بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد و هدایت این تیم برعهده مرتجی است که این نتیجه نشان می‌دهد سطح کیفی تیم‌ها بسیار به هم نزدیک و بازی‌ها سخت است و هیچ تیمی خود را از قبل قهرمان نمی‌داند و نتایج بازی‌ها مشخص نیست.

مانیان تأکید کرد: امسال تنها هدف سپاهان رفتن روی سکوی قهرمانی است. قبل از شروع اولین بازی نیز همه بازیکنان هم‌قسم شدند که فقط به فکر قهرمانی باشند، نه دومی و سومی.

کد خبر 320507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.