زنگ مهر و مقاومت در مدارس فریدن نواخته شد+تصاویر

فریدن - با حضور مسئولان زنگ مهر و مقاومت در مدارس فریدن طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، صبح امروز در میان نجواهای زیارت عاشورا و بیقراری بیرق ها و پرچم های سیاه و در خنکای پاییز هزار رنگ؛ زنگ مهر و مقاومت در گوش سنگربانان دانش طنین انداز شد.

آئین آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به طور نمادین در مدرسه آیت الله کاشانی داران با حضور فرماندار شهرستان فریدن، امام جمعه شهر داران، رئیس اداره آموزش و پرورش فریدن و جمعی از مسئولان از جمله بخشدار مرکزی، رئیس کمیته امداد، رئیس شبکه بهداشت و درمان، فرماندهی نیروی انتظامی، اعضای شورای شهر داران، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان فریدن برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خانواده های معزز شهدا و تعدادی از معلمان و دبیران آموزش و پرورش  نیز حضور داشتند.

نیازعلی علایی رئیس آموزش و پرورش فریدن – در بخشی از این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و فرهنگیان گفت: تقارن بازگشایی مدارس با ماه محرم و هفته دفاع مقدس سراسر حامل پیام ها و نکات بسیاری است که باید از آن بهره برد.

وی با تاکید بر نقش دانش آموزان، معلمان و مربیان در بالندگی و توسعه کشور افزود: دانش آموزان با تلاش خویش در عرصه علم و دانش می توانند اقتدار کشور را در تمامی عرصه ها به ویژه تعلیم و تربیت حفظ کنند.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی نیز در این آئین با تاکید بر لزوم  لزوم همراه بودن علم و تهذیب، گفت: تعلیم و تربیت توامان با هم موجب پیشرفت کشور است.

در این مراسم از دانش آموزان برتر در  زمینه مسابقات صحیفه سجادیه و جشنواره خوارزمی و نیز خانواده شهدا با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

فضاسازی این مراسم  که با محوریت محرم و هفته دفاع مقدس همراه بود، حس و حال خاصی به مراسم بخشیده بود.

به گزارش ایمنا؛ همزمان با نخستین روز از مهر ماه، ۹ هزار دانش آموز در ۹۰ مدرسه فریدن سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

کد خبر 320464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.