استان اصفهان درزمینه مبارزات انقلابی کارنامه درخشان/ارتقاء درجه انتظامی شهرضا یک ضرورت است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: یکی از مهمترین نیازهای شهرستان، افزایش درجه انتظامی آن است که باتوجه به موقعیت جغرافیایی آن، لازم است از سوی مسئولان استانی و ملی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان کرد: استان اصفهان در زمینه مبارزات انقلابی کارنامه درخشانی دارد، این استان با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر توانسته ولایتمداری خود را ثابت کند.

وی با اشاره به برگزاری مناسک حج امسال، عنوان کرد: در این ایام اقتدار نظام جمهوری اسلامی به خوبی به همگان ثابت شد، حجاج ایرانی در شرایط خوبی اعمال خود را انجام دادند، این اقتدار نیز مرهون تدابیر رهبری و خون شهدا است.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: هر لقمه‌ای که در هر کجای کشور بر دهان گذاشته می‌شود و در هر پیشرفتی که ایجاد می‌شود، قطره‌ای از خون شهدا وجود دارد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: شهدای قبل و بعد از انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از همه دلبستگی‌های مادی خود گذشتند تا بتوانند اسلام و ارزشهای دینی را حفظ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: ارتقاء جایگاه انتظامی شهرضا یک ضرورت است، وقتی به موقعیت جغرافیایی این شهرستان بنگریم، ضرورت این مسئله را بیشتر احساس می‌کنیم.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد:  نیروی انظتامی در هر منطقه مهمترین نقش را در تأمین امنیت بر عهده دارد به همین دلیل لازم است مقدمات لازم برای ارتقاء کیفیت وسایل و امکانات آن فراهم شود.

کد خبر 320459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.