ارتقای درجه انتظامی شهرضا را پیگیری می‌کنیم/ایستگاه شهید امامی خدمات ملی ارائه می‌کند

شهرضا- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یکی از مطالبات مسئولان شهرضا ارتقاء درجه انتظامی این شهرستان است که پیگیری می‌شود، شهرضا جایگاه مهمی در ایجاد امنیت کشور دارد، ایستگاه شهید امامی این شهرستان خدمات ملی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سردار مهدی معصوم بیگی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، اظهار کرد: امنیت بهترین و باارزش ترین رکن یک جامعه است، سایر تحولات اجتماعی در همه بخش ها زمانی به خوبی ایجاد می‌شود که امنیتی فراگیر و پایدار در آن وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: از انجا که امنیت پایدار و فراگیر در همه جا وجود دارد، ممکن است برای ما عادی به نظر بیاید البته مردم نباید دغدغه امنیت داشته باشند اما لازم است گاهی از نعمتهای الهی نظیر امنیت نیز یاد کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ایجاد امنیت را مستلزم همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: از آنجا که امنیت در همه بخشها وجود دارد و اثرات آن همه بخشها را در بر می‌گیرد، همه امکانات نیز باید برای تأمین آن بسیج و متحد شود.

معصوم بیگی ادامه داد: کار نیروی انتظامی بدون تعامل با سایر دستگاه‌ها به نتیجه نمی‌رسد، رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که کار نیروی انتظامی به قدری مهم است که می‌تواند برای نظام آبرو ایجاد کند، این جایگاه زمانی می‌تواند مفید باشد که تعامل بین بخشی خوبی هم وجود داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: شهرستان شهرضا باتوجه به موقعیت بسیار حساسی که از نظر جغرافیایی دارد، سهم بسیار مهمی نیز در ایجاد امنیت در داخل استان و کشور دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۱۰ ایست بازرسی انتظامی در سراسر کشور وجود دارد که ایستگاه شهید امامی شهرضا نیز یکی از آنها است که از نظر ایجاد امنیت خدماتی درسطح ملی ارائه می‌دهد.

معصوم بیگی گفت: مسئولان شهرضا تقاضای زیادی برای ارتقای جایگاه انتظامی این شهرستان دارند، این مسئله در حوزه اختیارات فرماندهی ناجا و بخشی هم در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح است البته در استان هم می‌توان در حد تأیید نظرات کارشناسی از آن حمایت کرد.

وی تصریح کرد: سه عامل مهم جرم، جمعیت و جغرافیا در تعیین استاندارد نیروی انتظامی هر منطقه نقش دارد که برای شهرستان شهرضا نیز باید این موارد بررسی شود.

به گزارش ایمنا، در پایان دوران خدمت سرهنگ حمید امیرخانی - فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا به علت بازنشستگی، سرهنگ محمدحسین باباکلانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد./

کد خبر 320455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.