دانش آموزان درس شجاعت و ولایت مداری را از شهدا بیاموزند

نجف آباد-معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: همه دانش آموزان ما باید درس شجاعت، ولایت مداری و آزادگی را از شهدایی مانند محسن حججی بیاموزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، صبح شنبه مراسم نمادین بازگشایی مدارس استان اصفهان در هنرستان شهدای فرهنگی نجف آباد، محل تحصیل شهید مدافع حرم شهید محسن حججی برگزار شد.

علی زرافشان معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به آغاز تحصیل بیش از ۱۴ میلیون دانش آموز در سراسر کشور خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۸۰۰ هزار نفر در مقطع پیش دبستانی بوده و بقیه در دبستان و دوره متوسطه تحصیل خواهند کرد.

وی با گرامیداشت همزمان شدن ایام بازگشایی مراسم با ماه محرم اظهار داشت: همه دانش آموزان ما باید درس شجاعت، ولایت مداری و آزادگی را از شهدایی مانند محسن حججی بیاموزند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: وجود تعداد بالای دانش آموزان شهید در شهرستان نجف آباد برای ما افتخار است و به آن می بالیم.

این هنرستان پسرانه پیش از این با نام «شهدای فرهنگی» نامیده می شد که با توجه به شهادت پاسدار شهید محسن حججی یکی از فارغ التحصیلان آن، امسال با نام این شهید مدافع حرم نامگذاری شده است.

برادر و پدر شهید حججی نیز به نمایندگی از خانواده شهید در کنار دیگر مسئولان شهرستان در این مراسم حضور داشت.

کد خبر 320422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.