ملت ایران با تربیت شهدای مدافع حرم همچنان پیرو مکتب عاشوراست

نجف آباد-استاندار اصفهان گفت: امروز نیز ملت ایران با تربیت شهدای مدافع حرم همچنان از کلاس درس عاشورا درس گرفته و در همه عرصه ها پای درس امام حسین (ع) می نشینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد در مراسمی که دقایقی پیش در هنرستان پسرانه کار و دانش پاسدار شهید محسن حججی نجف آباد برگزار شد، رسول زرگر پور استاندار اصفهان به همراه معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش، رسما زنگ آغاز سال تحصیلی جدید استان را به صدا در آوردند.

این مراسم که برای دومین سال طی چند سال اخیر در یکی از مراکز آموزشی شهر نجف آباد برگزار شد.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در این مراسم با اشاره به تحصیل بیش از ۸۶۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف استان بیان داشت: شهدای نجف آباد را باید گل سر سبد شهدای استان دانست به طوری که این شهر به تنهایی در حد سه استان کشور شهید دارد.

وی اضافه کرد: چند سال پیش نیز زنگ مهر در دبیرستان شهید محمد منتظری این شهر به صدا در آمد که این مجموعه به تنهایی بیش از ۲۳۰ شهید دانش آموز دارد و به عنوان شهیدستان کشور شناخته می شود.

استاندار  اصفهان با اشاره به اینکه ملت ایران با درک و دغدغه حسینی صحنه های انقلاب و دفاع مقدس را از کلاس درس امام حسین (ع)  بیرون کشید، اظهار داشت: امروز نیز ملت ایران با تربیت شهدای مدافع حرم همچنان از کلاس درس عاشورا درس گرفته و در همه عرصه ها پای درس امام حسین (ع) می نشینند.

وی امنیت و آرامش و پیشرفت کشور را مدیون خون شهدا دانست و افزود: ما همه در خیمه گاه عشق عاشورا برای حفظ امنیت کشورمان می کوشیم و پرونده مقاومت خود را در همه دوران برافراشته نگاه میداریم.

زرگرپور با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا اشکال مختلفی دارد، ابراز داشت: منطق ما منطق عاشورایی است و ما این راه را همواره ادامه خواهیم داد. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه چنانچه ما آرمان حق طلبی و عدالت خواهی داشته باشیم و حق دین و اجتماع را بالاتر از حق خود بدانیم آنگاه همه سرزمین ها کربلا و همه روزها عاشورا خواهد بود،  اضافه کرد: ملت ما با همین شور و شیدایی دفاع مقدس را به تصویر کشیدند و این راه را همچنان ادامه می‌دهند.

استاندار اصفهان خوب درس دادن، خوب درس خواندن و شایسته تربیت شدن را قدردان نعمت الهی بودن دانست و تصریح کرد: چنانچه در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم از درگاه الهی نمره قبولی خواهیم گرفت.

کد خبر 320415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.