دفتر خدمات عمومی سازمان آرامستان های شهرداری بزودی افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان، اولین دفتر خدمات عمومی سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان در خیابان رباط اول بزودی افتتاح می شود.

محمد پرورش در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان، متولی ارائه خدمات مربوط به حمل، کفن و دفن و ارائه خدمات پس از خاکسپاری اموات، در شهر اصفهان است.

وی افزود: سازمان در این مسیر با هدف کسب رضای الهی و رعایت اصول دین مبین اسلام و همگام با فرهنگ و آداب و رسوم شهروندان درصدد انجام دقیق امور شرعی متوفیات، افزایش سطح رفاه بازماندگان هنگام مراجعه به سازمان و ایجاد بستری مناسب و موثر به منظور ارایه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان است.

 مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از افتتاح اولین دفتر خدمات عمومی سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده صدور پیش مجوز دفن، درخواست تبدیل قبور سنتی به چند طبقه، انتقال و جابجایی سندهای پیش مجوز،  ارائه خدمات قاریان و مداحان، ارائه خدمات مجالس، اخذ مجوز نصب سنگ، سفارش نیمکت، سفارش قاب عکس و کاور، سفارش شن ریزی  و قرنیز سنگ قبور و درخواست جهت بروزرسانی اسناد قدیمی و صدور سند المثنی در دفتر خدمات عمومی انجام خواهد شد.

پرورش خاطرنشان کرد:  در این راستا شهروندان جهت انجام خدمات مذکور دیگر نیاز به مراجعه حضوری به سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان نداشته و می توانند با آرامش خاطر و بدون دغدغه به امورات خود در این زمینه بپردازند .

کد خبر 320414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.