کارگران فصلی در ۲۶ نقطه شهر اصفهان متمرکز می شوند

مشاور ساماندهی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر ساماندهی هر چه سریعتر کارگران فصلی، گفت: کارگران فصلی در ۲۶ نقطه در شهر اصفهان متمرکز می شوند.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا شهیدی با بیان اینکه در حال حاضر مکان هایی که کارگران استقرار دارند، شناسایی شده است، اظهارکرد: البته فراوانی آنها متفاوت است به طوری که در برخی مکان ها تجمع ها کارگران زیاد و در نقاطی دیگر کم است.

وی ادامه داد: در ابتدا فراوانی تجمع کارگران را در ساعات مختلف روز رصد کردیم و متعاقب آن به این نتیجه رسیدیم که باید ۵ تا ۶ مرکز را در شهر پیش بینی و کارگران را در آن مکان ها متمرکز کنیم.

مشاور ساماندهی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم جانمایی ها انجام و هماهنگی های لازم با فرماندار سابق اصفهان انجام شد، اما تحقق این تصمیم امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه بسیاری از نهادها از جمله اداره کار، قوه قضاییه و نیروی انتظامی با شهرداری اصفهان همکاری کنند.

وی گفت: در جلساتی که با این نهادها برگزار شد به یک فرمولی دست پیدا کردیم اما مدیریت فرمانداری تغییر کرد، البته با فرماندار جدید هم جلساتی را داشتیم و در نهایت برخی رهنمودها ارایه شد که پیش نیازها و مباحث نرم افزاری آن در حال انجام است.

شهیدی اظهار کرد: در صورت همکاری همه مجموعه ها و نهادهای نام برده شده امیدوار هستیم بتوانیم تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده ساماندهی کارگران فصلی را تحقق بخشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما با معیشت مردم سروکار داریم از این رو اگر برنامه ریزی ها ناقص باشد به معیشت کارگران لطمه وارد می کند، افزود: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان یکبار در اواسط دهه ۸۰ رأساً این کار را تجربه کرد و موفق نبود چون همکاری سایر نهادها را نداشت.

کد خبر 320377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.