مشکلات اقتصادی زیادی در جامعه وجود دارد/مسئولان راهکار ارائه کنند

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی زیادی در جامعه وجود دارد، مسئولان باید تلاش کنند تا راهکار مناسب را یافته و برای کمک به مردم وارد عمل شوند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در آیین سیاه پوشان حسینی که در حسینیه سینه زن شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: برخی افراد اقداماتی انجام می‌دهند که برای خودشان، خانواده و حتی شهری که در آن زندگی می‌کنند، آبرو کسب می‌کنند، این افراد که بیشتر در زمره افراد مصلح و دانشمند هستند.

وی گفت: اخلاص در عمل یکی از مهمترین دلایل مقبولیت امام حسین(ع) و یارانشان در نزد همه افراد است، ایشان و یاران با وفای آن حضرت با ایمان کامل نسبت به خداوند خالصانه تلاش کردند.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: در هر محفلی باید یاد و خاطره کسانی که به ما خدمت کرده‌اند و راهنمای ما به سوی سعادت و خیر بوده‌اند را زنده و از انها به نیکی یاد کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه این مطلب افزود: هیئات عزاداری امام حسین(ع) باید به محلی برای جذب جوانان و همه اقشار جامعه به معارف اسلامی باشد، هیئات مذهبی در طول تاریخ زمینه فرهنگ اصیل هل بیت(ع) و انتقال آن را از نسلی به نسل دیگر فراهم کرده‌اند

وی تصریح کرد: باید از هیئات مذهبی به عنوان کانونهای اصلی نشر معارف اسلامی و مبلغان فرهنگ عاشورایی حمایت کنیم.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، اذعان کرد: متأسفانه مردم جامعه در شرایط فعلی معضلات زیادی در بخشهای مختلف دارند، باید این معضلات هرچه سریعتر برطرف شود تا مردم بتوانند با آسودگی بیشتری امور روزانه خود را انجام و به سادگی امرار معاش کنند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: هرگاه فردی برای رفع نیاز خود به اهل بیت(ع) مراجعه می‌کرد ایشان بدون هیچگونه منتی بر فرد متقاضی داشته باشند به او کمک می‌کردند، این رفتار باید الگویی برای مسئولان خیریه‌ها باشد.

کد خبر 320359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.