تکواندوکار اصفهانی تنها طلایی پومسه/ پایان کار ایران با کسب چهار مدال

مرجان سلحشوری نماینده پومسه کشورمان در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ۲۰۱۷ در بخش انفرادی موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا ۲۰۱۷ از روز یکشنبه، ۲۶ شهریورماه با حضور ۶ هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت ۱۱ روز پیگیری می‌شود. رقابت‌های تکواندو در بخش پومسه با حضور ۵۲ ورزشکار امروز (جمعه) و به مدت یک روز برگزار شد.

مرجان سلحشوری (پومسه‌کار اصفهانی) با کسب ۱۱۳/۷ امتیاز مقتدرانه سکوی قهرمانی را به ایران اختصاص داد، نماینده فیلیپین با ۱۱۲/۱ امتیاز نایب قهرمان شد و نماینده ویتنام نیز با کسب ۱۱۱/۶ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

نرگس میناخانی دیگر نماینده کشورمان نیز با کسب ۱۱۰/۹ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

پایان کار پومسه‌روهای ایران با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز

پرونده تیم ملی پومسه کشورمان در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با کسب ۴ مدال رنگارنگ بسته شد.

در پایان این رقابت‌ها مرجان سلحشوری به مدال طلای انفرادی دست یافت، کوروش بختیار نیز مدال برنز این بخش را کسب کرد. همچنین علی سهرابی در رده پنجم و نرگس میناخانی در رده هفتم قرار گرفت.

در بخش تیمی، تیم سه نفره مردان (محمدصادق فتوحی، علی سهرابی و کوروش بختیار) نایب قهرمان شد و تیم سه نفره زنان (مرجان سلحشوری، نرگس مینا خانی و مهسا صادقی) بر سکوی سومی ایستاد.

گفتنی است؛ هدایت نمایندگان کشورمان در بخش مردان برعهده «حسینعلی نظری» و در بخش زنان برعهده «فاطمه اسدپور» است.

کد خبر 320349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.